«Київстар» розпочав всеукраїнську соціальну рекламну кампанію «Розкажи дітям про безпеку в інтернеті»

2
187 views

Аудиторія юних інтернет-користувачів в Україні неухильно зростає, та відповідно збільшуються ризики для дітей потрапити у небезпеку. За результатами дослідження ЮНІСЕФ «Покоління UaNet» 17% дітей без сумніву поширюють в інтернеті особисту інформацію, а 60% підлітків зустрічалися з віртуальними знайомцями у реальному житті. Переважна більшість дітей активно спілкується в соціальних мережах, де вказує номер мобільного (46%), надає домашню адресу (36%) тощо. На «гарячій лінії» з питань запобігання насильству та захисту прав дітей Центру «Ла Страда-Україна» кількість звернень щодо безпеки дітей в інтернеті за останній рік збільшилась у 1,5 рази, що свідчить про зростання актуальності питання.

Всеукраїнська соціальна рекламна кампанія «Київстар» має на меті привернути увагу широкої громадськості до проблеми та закликати розповісти дітям про безпеку в інтернеті. Кампанія триватиме впродовж квітня і включатиме: розміщення іміджів на зовнішніх носіях та у транспорті, банерну кампанію в інтернеті та широке залучення аудиторії у соціальних мережах. Крім того, волонтери «Київстар» проведуть інформаційні зустрічі з вчителями та батьками в загальноосвітніх школах по всій країні.

Жанна Пархоменко, директор з корпоративних зв’язків «Київстар»:
«Сьогодні «Київстар» починає всеукраїнську кампанію соціальної реклами під гаслом «Розкажіть дітям про безпеку в інтернеті, з метою звернути увагу українських батьків на необхідність виховувати дітей не тільки в повсякденному, а у віртуальному житті також. Ми прагнемо залучити якомога більше небайдужих людей приєднатися до нашої ініціативи та всім разом створити безпечний віртуальний світ для спілкування, навчання та розвитку дітей».

Юрій Павленко, Уповноважений Президента України з прав дитини:
«Президент України неодноразово наголошував на необхідності гарантії безпеки життя та розвитку дитини, зокрема захисту дітей від шкідливої інформації на телебаченні, радіо та в інтернеті. Сьогодні це є частиною державної політики, що проводиться у співпраці з громадськими організаціями, приватними компаніями, правоохоронними органами, батьківськими комітетами та ЗМІ».

Габріель Акімова, керівник Програми захисту дітей Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні:
«Дуже важливо, захищаючи українських дітей від загроз експлуатації через інтернет, не обмежувати можливості їхнього доступу та обміну інформацією. Лише об‘єднавши зусилля всіх членів суспільства: держави, міжнародних організацій, бізнесу, громадянського суспільства, сімей та, власне, самих дітей ми зможемо забезпечити право дітей на захист в умовах необмеженого доступу до сучасних технологій, засобів зв‘язку та інформації».

Катерина Левченко, президент Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда-Україна»:
«Інтернет уже став частиною життя наших дітей, наш обов’язок зробити його безпечним – для цього ми розробили Кодекс провайдерів ІКТ щодо захисту дітей від жорстокого поводження у мережі, до якого однією з перших долучилася соціально відповідальна компанія «Київстар». Не менш важливе сприяння усвідомленню цієї проблеми батьками та самими дітьми, відтак соціальна рекламна кампанія з безпечного інтернету – потрібна відповідь на сьогоденний виклик».

Уже понад 4 роки «Київстар» реалізує програму «Безпека дітей в інтернеті». За цей час відібрано «білий список» сайтів для дітей, впроваджено унікальну на телеком-ринку соціальну послугу «Батьківський контроль» для безпечного виходу в інтернет з мобільного дитини. Спільно з експертами Інституту психології ім. Г. С. Костюка розроблено посібник для батьків, разом зі шкільними вчителями створено методичні та навчальні матеріали з викладання онлайн-безпеки для школярів. Минулого року «Київстар» безкоштовно надав широкосмуговий інтернет 200 школам по всій Україні в рамках співпраці з Міністерством освіти і науки України. Сотні волонтерів компанії постійно проводять інформаційну роботу з учнями та вчителями шкіл щодо правил безпечної поведінки в інтернеті, дбаючи про створення безпечної території для навчання, спілкування та розвитку дітей.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua