Клієнтам «Beeline-Україна» стали доступними інформаційні послуги «Київстар»

«Київстар» відкрив для абонентів «Beeline-Україна» додаткові сервіси — «Передзвони мені», «Повідомити мене» та «Хто дзвонив». Це корисні інформаційні послуги, що дозволяють залишатись на зв’язку та заощаджувати, а також комфортно спілкуватись, дізнаючись про співрозмовників, які стали доступними для дзвінка, та про пропущені виклики.
Також «Київстар» розширив функціонал послуги «Повідомити мене» додатковими можливостями: «Денний режим», «Лінія вільна», «Повідомити про мене». Перша функція дозволяє отримувати інформаційні повідомлення виключно з 07:00 до 23:00. Друга — отримувати повідомлення про закінчення розмови співрозмовника, якщо його лінія була зайнята. Третя функція допоможе користувачеві проінформувати інших абонентів про його появу в мережі. Деталі про нові можливості послуги читайте на сторінці послуги.
Щоб регулярно дізнаватися, коли потрібний абонент з’явиться на зв’язку, необхідно перевірити статус послуги «Повідомити мене» — запит *100*12*1# (клавіша виклику) та при необхідності підключити її — відправити запит *100*12*2# (клавіша виклику) або зателефонувати за безкоштовним номером 477*712*.
Щоб отримувати інформацію про пропущені вхідні дзвінки у час, коли телефон був вимкнений, потрібно активувати послугу «Хто дзвонив». Замовити її можна через запит *100*03*2# (клавіша виклику) або за коротким безкоштовним номером 477*711*.
Послуги «Повідомити мене» та «Хто дзвонив» надаються безкоштовно.
Для відправки співрозмовникові запиту «Передзвони мені» клієнтам «Київстар» та «Beeline-Україна» потрібно набрати комбінацію *130*380ХХХХХХХХХ# , де 380ХХХХХХХХХ — номер абонента, з яким необхідно зв’язатись. Перші 5 запитів безкоштовні, наступні — тарифікуються по 0,10 грн. за кожен запит. Абонент може скористатися послугою 20 разів на добу. Послуга доступна у роумінгу.
Сподіваємося, що ці послуги стануть такими ж затребуваними серед клієнтів «Beeline-Україна», як і серед клієнтів «Київстар» та DJUICE. Наприклад, лише протягом 2011 року користувачі послуг «Повідомити мене» та «Хто дзвонив» отримали більше 4 млрд. SMS-повідомлень про пропущені дзвінки та про те, що абонент знову доступний для спілкування. Завдяки цьому клієнти здійснили більше 1 млрд. необхідних викликів. Також упродовж року абоненти «Київстар» відправили понад 500 млн. запитів з проханням передзвонити (послуга «Передзвони мені») і кожне друге прохання було задоволено адресатами.
Об’єднаний «Київстар» надає корисні послуги для комфортного спілкування всім своїм клієнтам.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 138 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua