Співробітники «Київстар» отримують контактну інформацію колег через QR-коди

«Київстар» дбає про комфорт колективу та враховує його побажання. Так, компанія додала до корпоративного довідника QR-коди. Тепер для того, щоб отримати та зберегти в своєму мобільному телефоні контактні дані колег, співробітникові потрібно відсканувати їхні QR-коди з корпоративного довідника на внутрішньому сайті компанії. Це можна зробити відео-камерою мобільного телефону. Індивідуальний QR-код розміщується в корпоративному профайлі кожного співробітника. Таке інноваційне рішення було запропоновано працівником компанії.
Інженер-програміст сектора розвитку WEB-систем Микола Корбут:
«Коли працюєш у великій компанії, доводиться записувати в пам’ять мобільного телефону велику кількість контактів. Це відволікає від роботи і вимагає часу. Тому я запропонував доповнити корпоративний онлайн-довідник QR-кодами, щоб усі мої колеги могли швидко і легко знаходити робочі контакти один одного».
Відтепер співробітникам «Київстар» не потрібно вручну вносити контактні дані колег у свій телефон, що заощаджує час. Так, щоб додати вручну дані однієї людини (ПІБ, номери телефонів, e-mail) в адресну книгу мобільного телефону, як правило, потрібно витратити до 5 хвилин. А з QR-кодом це можна зробити за 1 секунду. Крім того будь-хто зможе зберегти картинку зі своїм QR-кодом і потім використовувати її у підписі при електронному листуванні. Це дозволить усім, хто отримує електронну пошту від співробітників «Київстар», в лічені секунди завантажувати в свою мобільну «записну книжку» контактну інформацію.
Директор з персоналу та розвитку організації Олена Кропив’янська:
«В «Київстар» працюють здебільшого дуже проактивні та ініціативні люди, які добре знають компанію та її потреби зсередини. Такі співробітники часто є генераторами ідей, які несуть в собі позитивні зміни для компанії, для клієнтів або навіть для суспільства. Більш того, в подальшому такі співробітники інвестують власний час у реалізацію своїх ідей. Ідея QR-коду – лише невеличкий приклад. Але, в результаті, функція QR-коду значно полегшила взаємодію між співробітниками і є дуже популярною серед київстарівців».
«Київстар» постійно піклується про своїх співробітників та надає їм комфортні умови для роботи, розвитку та втілення своїх ідей.
QR-код («Quick Response» — «швидкий відгук») — це матричний код, розроблений і представлений японською компанією «Denso-Wave» в 1994 році. Основна перевага QR-коду — це легке розпізнавання скануючим обладнанням тієї інформації, яка в нього закладена.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 135 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua