«Київстар» запровадив службу персональних майстрів для клієнтів «Домашнього Інтернету»

0
382 views

Відтепер клієнти «Домашнього Інтернету» можуть не турбуватись про налаштування самотужки домашніх мереж та програмного забезпечення. Будь-хто з клієнтів має змогу викликати додому персонального майстра для вирішення технічних питань, що можуть виникнути при використанні фіксованого інтернету «Київстар». Послуга «Майстер» призначена для клієнтів, яким необхідно додаткове обслуговування, пов’язане з налаштуванням комп’ютерів, мережевого обладнання та інтернету.
Замовивши послугу «Майстер», клієнт отримує наступний сервіс: візит додому персонального майстра, діагностування обладнання для підключення «Домашнього Інтернету» – комп’ютерів, ноутбуків, планшетів та смартфонів, налаштування програмного забезпечення, встановлення Wi-Fi роутера та підключення до нього обладнання клієнта, налаштування домашньої комп’ютерної мережі, демонстрацію працездатності послуги та консультування на дому з різних питань користування фіксованим інтернетом «Київстар».
Віталій Ворожбит, директор з розвитку бізнесу «Київстар» на масовому ринку:
«За даними досліджень, більш ніж 26% жителів України не мають навичок користування комп’ютером й інтернетом. «Київстар» турбується про те, щоб наші послуги були зручні та зрозумілі для всіх клієнтів, незалежно від рівня знань, віку і технічної підготовки. Тому ми запроваджуємо службу персональних майстрів, які допомагатимуть клієнтові у себе вдома отримувати усю необхідну допомогу з налаштування електронного обладнання або програмного забезпечення для інтернету».
Майстра можна викликати у будь-який зручний для клієнта день, з 08.00 до 20.00. Вартість послуги складає 60 грн за візит. На вартість не впливають обсяг робіт і час, витрачений майстром на виконання замовлення. Сплата за послугу стягується шляхом списання коштів з особистого рахунку клієнта, причому тільки після того, як клієнт прийме роботу. Для цього він повинен зробити відмітку про виконану роботу в системі «Мій Київстар».
Щоб замовити візит спеціаліста, клієнтові «Домашнього Інтернету» достатньо зателефонувати в центр телефонного обслуговування абонентів за номерами 460 (дзвінки з мережі «Київстар» та Beeline не тарифікуються) або 0-800-300-460.
«Київстар» надає послугу широкосмугового доступу до мережі інтернет за технологією FTTB – «Домашній Інтернет» – жителям 135 міст України. Оператор пропонує клієнтам високу швидкість з’єднання та вигідні безлімітні тарифи від 55 гривень на місяць.
«Київстар» впроваджує інноваційні методи в обслуговування клієнтів «Домашнього Інтернету» та проявляє персональну турботу про кожного користувача інтернету.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 135 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua