Клієнти «Домашнього Інтернету» «Київстар» змогли заощадити понад півмільйона гривень завдяки партнерській програмі

0
475 views

Партнерська програма для клієнтів «Домашнього Інтернету» від «Київстар» стартувала у листопаді 2011 року. За її умовами користувачі інтернету від «Київстар» можуть отримувати знижки у магазинах побутової техніки та електроніки в обмін на бонуси, нараховані за сплату абонентної плати. Першим партнером програми стала мережа супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому». За перші три місяці дії програми її перевагами змогли скористатись більше ніж 6 тисяч клієнтів.
За умовами програми кожні 50 бонусів, що нараховуються абонентові на особистий рахунок, клієнт може обміняти на знижки при покупці побутової техніки або електроніки. Розмір знижки – 100 гривень знижки з кожної 1000 гривень покупки в магазинах «Фокстрот. Техніка для дому». Таким чином, за три місяці клієнти «Домашнього Інтернету» отримали можливість скористатись знижками на загальну суму понад 600 тисяч гривень.
Провідний спеціаліст з партнерських програм компанії «Фокстрот. Техніка для дому» Юлія Примак:
«В мережі побутової техніки та електроніки «Фокстрот. Техніка для дому» діє програма лояльності «Програми Комфорту», на базі якої періодично проводяться маркетингові активності з партнерами програми, цими пропозиціями в середньому користуються близько 5% постійних покупці. Тому компанія активно розвиває співпрацю у цьому напрямку. Відмінною рисою нашої співпраці з «Київстар» є те, що ми стали першим партнером нової програми для абонентів послуги «Домашній Інтернет». Ця пропозиція унікальна в своєму роді, «Київстар» для нас — єдиний телеком-партнер у напрямку партнерських програм».
Менеджер з програм лояльності «Київстар» Наталія Лепле:
«У середньому щомісяця до партнерської програми приєднується дві тисячі клієнтів «Домашнього Інтернету». Вони активно обмінюють бонуси на знижки, що дає їм можливість робити вигідні покупки в магазинах нашого партнера. Це унікальна пропозиція, яку вперше запроваджено для користувачів фіксованого інтернету. Найближчим часом ми плануємо розширювати та удосконалювати партнерську програму з тим, щоб вона була ще зручнішою для наших клієнтів».
«Київстар» надає послугу широкосмугового доступу до мережі інтернет за технологією FTTB — «Домашній Інтернет» — жителям 135 міст України. Оператор пропонує клієнтам високу швидкість з’єднання та вигідні тарифи від 55 гривень на місяць.
«Київстар» пропонує інноваційні рішення для зручності клієнтів.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 135 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua