«Київстар» обладнав будинки з «Домашнім Інтернетом» табличками-вказівниками

0
102 views

При підключенні будинків до широкосмугового інтернету, «Київстар» піклується про якість робіт, і намагається бути максимально корисним для населення. Так, у 88 містах України на фасадах будинків, підключених до послуги «Домашній Інтернет», завдяки «Київстар» з’явились нові адресні таблички-вказівники.
Таблички-вказівники розміщуються над під’їздами житлових будинків. Вони містять інформацію про адресу будинку, номери під’їздів і квартир, а також номери «гарячих» телефонів — виклику місцевих комунальних служб ЖКГ та аварійних служб. Також на табличках розміщено інформацію про підключення будинку до інтернету «Київстар».
Начальник відділу маркетингу масового ринку «Київстар» Юлія Козаковська:
«Вже виготовлено та розміщено понад 66 тисяч таких вказівників. Ми будемо намагатись охопити цією програмою будинки в усіх 135 містах, підключених до «Домашнього Інтернету». Ця допомога є дуже важливою для населення. Завдяки яскравим, помітним вказівникам медики і співробітники аварійних служб можуть орієнтуватись в районах житлової забудови і швидко знаходити потрібний будинок або під’їзд».
Таблички-вказівники розміщено на 66,5 тисячах під’їздів житлових будинків, які підключені до «Домашнього Інтернету», — у 88 містах України. До кінця 2012 року такі таблички з’являться в усіх містах, де працює широкосмуговий інтернет від «Київстар».
«Київстар» надає широкосмуговий інтернет за технологією FTTB (оптика до будинку), яка дає можливість виходити у всесвітню мережу зі швидкістю до 100 Мбіт/с, а у якості мережі передачі даних використовуються волоконно-оптичні лінії зв’язку. На сьогодні широкосмуговий інтернет «Київстар» охоплює 46 тисяч багатоквартирних будинків, де проживає 4,8 мільйони сімей, у 135 містах України. Для цього компанія проклала в містах понад 10 тисяч кілометрів волоконно-оптичних ліній зв’язку.
«Київстар» дотримується високих стандартів робіт та дбає про зручність для клієнтів.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 135 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua