«Київстар» визнаний кращим роботодавцем

0
121 views

Щороку консалтингова компанія «Ернст енд Янг» проводить моніторинг вподобань українців щодо працевлаштування. За результатами дослідження 2011 року «Київстар» очолила рейтинг найпривабливіших роботодавців. Таке визнання компанія отримує вже не першій рік.
«Ернст енд Янг» проводить щорічний аналіз внутрішнього та зовнішнього іміджу роботодавців у різних категоріях респондентів: співробітників компаній, випускників ВНЗ, а також дає оцінку їх привабливості серед професіоналів-кандидатів. Для цього компанія влаштовує опитування через різноманітні комунікаційні канали, в тому числі — безпосередні зустрічі з групами респондентів, соціальні мережі та популярні сайти пошуку роботи. Опитування проходять у трьох напрямках: для ідентифікації найбільш привабливих компаній для існуючих та потенційних працівників, визначення найбільш важливих для респондентів факторів щодо обрання компанії для працевлаштування та виявлення інформаційних ресурсів, якими керуються шукачі для отримання даних про працедавця.
В опитуванні 2011 року взяли участь майже 3 тисячі респондентів — представники топ-, старшого та середнього менеджменту, спеціалісти, адміністративний та молодший персонал. Загалом опитувані вказали 464 компанії як потенційних роботодавців. Найважливішими факторами для обрання компанії для роботи українці вказують рівень заробітної платні (89%), можливість персонального та професійного зростання (79%), позицію компанії на ринку (77%). У 2011 році також важливими показниками стали стабільність компанії (73%), кар’єрний рост (72%), корпоративна культура (69%) та умови праці (68%).
За усіма найважливішими для претендентів факторами «Київстар» отримав високі оцінки, що й забезпечило оператору позицію найпривабливішої компанії для працевлаштування.
Партнер «Ернст енд Янг», керівник групи «Human Capital» Ольга Горбановська:
«За 5 років проведення нашою компанією подібних досліджень на українському ринку праці ми можемо зазначити, що така стабільна, із року в рік висока репутація компанії-працедавця серед професіоналів є ознакою гармонійних бізнес-процесів та ефективних систем мотивації та розвитку персоналу в компанії. Також важливо відмітити, що процес об’єднання з «Beeline-Україна» з точки зору впливу на імідж компанії як роботодавця відбувся досить позитивно, оскільки позиції «Київстар» на ринку праці є на сьогодні такими ж потужними, а рівень залученості персоналу залишився незмінно високим, незважаючи на доволі непрості інтеграційні процеси. Це свідчить про те, що «Київстар» вдалося знайти максимально правильні рішення для подолання цього завжди складного етапу розвитку бізнесу».
Директор з персоналу та розвитку організації Олена Кропив’янська:
«Ми завжди дуже уважно прислуховуємось до оцінок саме професіоналів, тому що вони мають більш вимогливі очікування від ринку праці. Ми докладаємо багато зусиль для створення в компанії атмосфери та найкращих умов, які сприяють ефективності роботи «Київстар». Для кожного фахівця з HR завжди приємно, коли твою роботу високо оцінюють не тільки співробітники твоєї компанії, а й інші професійні спеціалісти. Ми вдячні «Ернст енд Янг» за конструктивні рекомендації, які допомагають нам йти шляхом постійного вдосконалення».
Матеріали за темою:
• ІТ-директор «Київстар» визнаний найкращим у телекомі
• Робота в call-центрі «Київстар» — чудовий кар’єрний старт
• Більше 84% співробітників «Київстар» пишаються роботою в компанії
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua