Стабільна якість зв’язку та інтернету «Київстар» на Новий рік

0
70 views

Новорічна ніч — найактивніший період у користуванні послугами мобільного зв’язку, адже всі вітають один одного дзвінками та повідомленнями. Щороку «Київстар» ретельно готується до посиленого навантаження на мережу у свята, щоб клієнти могли комфортно привітати своїх близьких та друзів. В останній день 2011 року та першу ніч Нового 2012 року мережа оператора витримала «пікове» навантаження.
Так, цього року в ніч з 31 грудня на 1 січня у мережі «Київстар» пролунало 256,3 млн. дзвінків, лише у першу годину 2012 року було здійснено 28,6 млн. дзвінків, що перевищує навантаження на мережу «Київстар» у звичайні дні. Це приблизно такий самий голосовий трафік, що і минулого року.
Щодо SMS, то клієнти цього року використовували текстові повідомлення активніше за усі інші види послуг. Так, кількість відправлених SMS з теплими привітаннями у «пікові» години становила близько 9,5 млн. на годину, що в 1,3 рази більше за показники минулого року. Також це у 16,5 разів більше за кількість відправлених повідомлень у «пікові» вечірні години звичайного дня, коли клієнти «Київстар» надсилають близько 570 тис. повідомлень на годину.
Кожного року стабільною популярністю користуються MMS-повідомлення. Так, у ніч з 31 грудня на 1 січня було відправлено понад 530 тис. мультимедійних привітань. У «пікові» години свята клієнти надсилали по 60 тис. MMS, що у 4 рази більше обсягу MMS у «пікові» вечірні години звичайного дня.
2 січня 2012 року у мережі «Київстар» було встановлено рекорд за обсягом передачі даних за технологією EDGE/GPRS за весь час надання оператором послуги «Мобільний Інтернет». Саме в цей день у мережі було зафіксовано «пікове» навантаження у 1,05 ТБ на годину; загалом клієнти «Київстар» передали та прийняли 18,22 ТБ пакетних даних за цю добу. Для порівняння — 31 грудня та 1 січня обсяг переданих даних не перевищував 0,9 ТБ на годину, загальний обсяг трафіку у ці дні дорівнював близько 15 ТБ на добу, що відповідає активності користувачів мобільного інтернету у звичайні дні.
У дні святкування Нового року — 31 грудня та 1 січня — у мережі об’єднаного «Київстар» загалом пролунало 494 млн. дзвінків, клієнти оператора відправили понад 108 млн. SMS та близько 900 тис. MMS.
«Київстар» заздалегідь підготував свою мережу до святкових навантажень, щоб забезпечити клієнтів якісним та стабільним зв’язком.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua