«Київстар» презентував серію майстер-класів з профорієнтації для молоді з проблемами опорно-рухового апарату

Проблема працевлаштування людей з обмеженнями життєдіяльності є надзвичайно актуальною в країні. За статистикою, кожен 17 українець має особливі потреби та неминуче стикається з складностями при виборі професії. Новий проект «Київстар» та його соціального партнера – громадської організації «Інститут соціальної політики» реалізується з метою підтримки дітей та молоді з порушеннями опорно-рухового апарату у виборі затребуваної професії заради можливості самореалізації в сучасному суспільстві.
19 грудня представники компанії «Київстар» завітали до Спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату №15 для дітей та молоді з порушеннями опорно-рухового апарату, щоб обладнати сучасну мультимедійну кімнату та представити вихованцям на цьому обладнанні серію профорієнтаційних майстер-класів. Такі ж кімнати до кінця року «Київстар» обладнає ще в 9 інтернатах по всій Україні. Завдяки цьому діти отримають нові можливості для навчання, спілкування та розвитку.
У створенні майстер-класів «Київстар» взяли участь експерти з питань соціальної реабілітації та профорієнтації, які відповіли на актуальні питання, зокрема: куди звернутися за допомогою, з чого починати, обираючи майбутню професію, де і як здобути необхідні професійні знання та навички. Історії своїх досягнень розказали і самі люди з проблемами опорно-рухового апарату, доводячи на власному прикладі, що успіх напряму залежить від бажання та сили волі. Майстер-класи розповідають про сучасні професії, доступні людям з обмеженими можливостями.
Жанна ПАРХОМЕНКО, директор з корпоративних зв’язків компанії «Київстар»:
«Сучасні технології надають чимало можливостей для освіти, всебічного розвитку та здобуття необхідних якостей і навичок, що можуть суттєво допомогти у профорієнтації молоді. Саме тому сьогодні ми реалізуємо новий проект, що має на меті допомогти дітям та молоді з обмеженими можливостями визначитися з майбутньою професією та відповісти на ряд важливих для майбутнього питань. Сподіваюсь, наш проект стане їм путівником у доросле життя, допоможе зорієнтуватися у сучасних професіях та визначити для себе пріоритетні напрямки розвитку».
Леонід ТОРБА, директор Спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату № 15:
«Питання профорієнтації потребує особливої уваги, адже дозволяє людям з обмеженнями можливостей реалізувати себе та інтегруватися у повноцінне суспільне життя. Діти та молодь повинні знати, які предмети є пріоритетними, і дозволять їм у майбутньому визначитися з затребуваною професією. Майстер-класи, створені «Київстар», допоможуть нашим вихованцям повірити у власні сили та зосередитися на найголовнішому – знаннях, професійних навичках та наполегливій праці над самими собою».
Андрій ШЕВЦОВ, президент ВГО НТІ «Інститут соціальної політики»:
«Стратегічне партнерство Інституту соціальної політики та «Київстар» триває вже майже 10 років. Щороку ми реалізуємо проекти допомоги людям з особливими потребами. Обладнані сьогодні «Київстар» мультимедійні класи нададуть дітям з проблемами опорно-рухового апарату нові можливості у застосуванні новітніх технологій та обранні майбутньої професії».
Ростислав КУРІНЬКО, експерт в області КСВ, директор Центру взаємодії бізнесу і суспільства:
«В реалізації цієї соціально значимої ініціативи «Київстар» демонструє високі стандарти відкритості. Діалог з експертами та партнерство зі спеціалізованими громадськими організаціями дозволили значно підвищити якість змісту проекту і його практичну затребуваність».
Корпоративна благодійність – це важлива частина стратегії соціальної відповідальності «Київстар». Компанія вже майже 10 років реалізує загальнонаціональну благодійну ініціативу «Для людей, для країни!», спрямовану на формування умов для створення кращого майбутнього для людей. У рамках програми «Київстар» надає інноваційні технології та засоби для покращення комунікацій, а також спеціалізоване обладнання реабілітаційним, навчальним закладам та центрам для людей з особливими потребами. Компанія системно допомагає своїм підшефним. Це 40 інтернатів, де перебувають діти, позбавлені батьківської опіки та діти з особливими потребами.
Особливу увагу компанія приділяє дітям та молоді з особливими потребами, допомагаючи їм інтегруватися в суспільне життя, сприяючи наданню більш широких можливостей для розвитку та соціалізації. У рамках програми ми реалізуємо багато заходів, що надають дітям та молоді можливості для впевненого старту в самостійне життя і вселяють у них віру в свої сили.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про благодійну ініціативу «Для людей, для країни!»:
Загальнонаціональна благодійна ініціатива «Київстар» «Для людей, для країни!» триває вже майже 10 років і спрямована на допомогу дітям з особливими потребами та дітям, позбавленим батьківського піклування. Ініціатива компанії має на меті сприяти їх активній інтеграції до суспільного життя та надати нові можливості у навчанні та розвитку. У рамках ініціативи «Київстар» системно допомагає 40 інтернатам та дитячим будинкам з усіх регіонів України, в яких живуть і навчаються понад 5000 дітей та юнаків. В 2011 році стартував новий проект «Київстар» для дітей, що мають проблеми з опорно-руховим апаратом. У 10 школах-інтернатах по всій країні «Київстар» облаштував мультимедійні кімнати, а також разом з експертами створив серію відео майстер-класів з професійної орієнтації для дітей та юнаків з порушенням опорно-рухового апарату.
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd.
«Київстар» — оператор телекомунікацій № 1 в Україні. Надає послуги мобільного зв’язку, мобільного та фіксованого інтернету (на базі технології FTTB), кращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку АТ «Київстар» є однією з кращих в Європі і охоплює всі великі й малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE / GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Покриття фіксованого інтернету присутнє в 130 містах України.
АТ «Київстар» входить до складу групи компаній VimpelCom Ltd.
«Київстар» надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Загальна клієнтська база становить близько 25 млн. абонентів. Місія «Київстар» — покращувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua