«Київстар» розвиває власний маршрут для обміну трафіком між країнами Європи та СНД

0
118 views

У 2011 році «Київстар» реалізував проект «Україна-транзит», покликаний створити оптимальний маршрут для транзиту трафіку між країнами Європи та СНД територією України. Для цього проведені роботи з розширення магістральної мережі передачі даних на основі волоконно-оптичних технологій, побудовані додаткові кабельні переходи з мережами закордонних операторів зв’язку, а також запроваджені нові технічні майданчики (вузли) в міжнародних телекомунікаційних центрах. Наразі сумарна ємність зовнішніх каналів зв’язку «Київстар» складає понад 180 Гбіт/с.
Волоконно-оптична DWDM магістраль «Київстар» довжиною понад 20 тис. кілометрів з’єднана через кабельні переходи з наземними мережами Росії, Угорщини, Білорусі, Молдови, Словаччини, Польщі, Румунії. Доступ до ресурсів неукраїнського сегменту інтернету забезпечується як завдяки прямим з’єднанням з провайдерами (Level3, Telia Sonera, «Билайн»), так і через європейські вузли обміну трафіком, встановлені в міжнародних телекомунікаційних центрах Ancotel GmbH (Франкфурт), DATAPLEX (Будапешт) та LIM (Варшава). Для обміну трафіком з Росією побудовано 5 прямих каналів ємністю 10 Гбіт/с кожен.
Завдяки великій кількості прямих інтерконектів (з закордонними операторами — понад 40 включень, з національними — понад 100) «Київстар» може самостійно керувати транзитом трафіку, не вдаючись до послуг компаній-посередників. Таким чином, волоконно-оптична мережа «Київстар» є оптимальною транзитною мережею міжнародного рівня.
Начальник департаменту міжоператорського бізнесу «Київстар» Олександр Медяновський:
«Обмін трафіком між Росією, країнами СНД та Європою здійснюється головним чином через «Північний маршрут», який більшою частиною проходить по морському дну. Україна, завдяки своєму геополітичному розташуванню, може запропонувати альтернативний шлях – коротший за відстанню та надійний, завдяки суходільному маршруту. «Київстар» може реалізувати це завдяки своїй волоконно-оптичної мережі, яка відповідає вимогам до якості, що висувають іноземні партнери».
З 2008 по 2011 рік обсяги міжоператорського бізнесу «Київстар» (транзит голосового трафіку та передачі даних) зросли в 2,5 рази. Транзит голосового трафіку, що проходить через мережу «Київстар», складає понад 30 млн. хвилин щомісяця. Операційна виручка від цього бізнесу в 1 3 кварталах 2011 року збільшилась на 21% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
«Київстар» впроваджує сучасні рішення національного рівня, що сприяють розвитку країни та телеком-галузі.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua