«Київстар» доповнив послугу «Додатковий номер» SMS-повідомленнями

0
557 views

Для зручності клієнтів «Київстар» доповнив можливості послуги «Додатковий номер»: відтепер окрім дзвінків клієнти можуть надсилати та отримувати SMS-повідомлення на нього. Також оператор спростив користування послугою: наразі її можна замовити на постійній основі, не витрачаючи кожен раз час для тимчасового подовження її дії на тиждень чи місяць, як це було раніше. Нагадаємо, що користувачі послуги можуть обирати додатковий номер з категорій «Номер на вибір», «Срібний номер», «Золотий номер» і «Платиновий номер» та встановлювати розклад роботи послуги.
«Додатковий номер» надає клієнтам «Київстар» можливість мати одразу 2 телефонні номери на 1 SIM-картці. Замовивши додатковий номер, абонент може не розголошувати свій основний номер телефону, а за необхідністю вказувати додатковий. Таким чином, клієнтові не потрібно мати два телефонні апарати або змінювати SIM-карти: здійснювати та отримувати дзвінки та повідомлення він може на один телефон.
=================================================================
Термін дії послуги | Форма обслуговування | Абонентна плата
—————————————————————–
Необмежений | Абоненти передплаченої форми обслуговування «Київстар» та DJUICE | 0,40 грн. /день
—————————————————————–
Необмежений | Клієнти контрактної форми обслуговування | 12,00 грн./місяць
з 01.01.2012 р.
=================================================================
Підключити та керувати послугою «Додатковий номер» клієнти передплаченої та контрактної форм обслуговування можуть у зручний для себе спосіб: при особистому візиті до центру обслуговування абонентів, за коротким номером 477*76*, у системі самообслуговування «Мій Київстар»/«Мій DJUICE». Бізнес-клієнти можуть управляти послугою за допомогою координатора чи самостійно, якщо їм це дозволено в системі «Мій Київстар».
Плата за здійснення дзвінка та відправлення SMS з додаткового номеру на номери українських операторів стягується згідно з існуючими умовами тарифного плану абонента. Плата за вхідні дзвінки з номерів українських операторів не стягується, плата за дзвінки, отримані у роумінгу, справляється згідно з існуючим тарифним планом. Здійснювати вихідні дзвінки з додаткового номеру клієнт може тільки знаходячись на території України, не в роумінгу.
Усі тарифи наведені в гривнях, із урахуванням ПДВ. Додатково зі споживачів утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% з вартості послуг, без урахування ПДВ.
«Київстар» регулярно вдосконалює свої послуги, щоб надавати клієнтам максимум можливостей від зв’язку.

Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua