«Київстар Бізнес» пропонує власникам необмежених тарифів ексклюзивну знижку до 15% у мережі «Фокстрот. Техніка для дому»

0
270 views

Напередодні зимових свят усі клієнти-користувачі необмежених тарифних планів «Київстар Бізнес» отримують унікальну можливість купувати побутову техніку та електроніку в супермаркетах «Фокстрот. Техніка для дому» на акційних умовах – з ексклюзивною знижкою від 10 до 15%. Акція діятиме у період з 24 листопада 2011 по 8 березня 2012 року включно в усіх 228 магазинах «Фокстрот. Техніка для дому» по Україні. Скористатися пропозицією можна необмежену кількість разів.
Отже клієнти контрактної форми обслуговування та представники малого й середнього бізнесу, що є власниками необмежених тарифних планів «Київстар Бізнес», можуть скористатися перевагами акції у найбільш актуальний для покупок та подарунків період зимових та весняних свят. Для отримання гарантованої знижки на покупку абоненту необхідно показати представнику магазина «Фокстрот. Техніка для дому» SMS-повідомлення від «Київстар» із запрошенням взяти участь в акції, а також назвати свій номер телефону, на який було надіслано таку пропозицію. SMS-повідомлення були надіслані 24 листопада 2011 року зі спеціального альфанумеричного номеру KYIVSTAR.
Дізнатися більше про умови акції можна на сайті www.kyivstar.ua/business та за номерами довідкової служби 922*2* (дзвінки з номерів мережі «Київстар» – не тарифікуються) або (044) 466 0 466 (вартість дзвінка – відповідно до тарифів вашого оператора).
Начальник відділу маркетингу по роботі з малими і середніми підприємствам «Київстар» Наталія Волкова:
«Власники необмежених тарифних планів «Київстар Бізнес» отримують привілейоване обслуговування. В якості подяки за користування нашими послугами ми вирішили надати можливість VIP-клієнтам купувати подарунки до Нового року та Різдва за привабливими цінами. Разом з нашим партнером «Фокстрот» ми створили акційну пропозицію, яка надасть можливість нашим абонентам придбати будь-яку електроніку та побутову техніку з ексклюзивною знижкою від 10% до 15%. Завдяки розгалуженій мережі магазинів «Фокстрот.Техніка для дому», користувачі необмежених тарифів зможуть це зробити безпосередньо у своєму місті».
«Київстар Бізнес» потурбувався, щоб його клієнти, користувачі необмежених тарифів, здійснювали покупки та робили святкові подарунки на вигідних умовах.

Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв’язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв’язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв’язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua

Довідка про «Фокстрот. Техніка для дому»
Торгівельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є лідером ринку Україні в сегменті роздрібних продажів електроніки та побутової техніки. Перший супермаркет торговельної мережі був відкритий в 1994 році, і станом на 25 листопада 2011 р. в Україні налічується 228 супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому». Магазини представлені в 102 обласних і районних центрах України, при цьому їх загальна торгова площа складає близько 200 000 кв. м. Торгівельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» входить до числа 500 найбільших компаній Центральної та Східної Європи згідно з рейтингом, складеним аудиторською компанією Deloitte & Touche. Обсяг продажів мережі за 2010 календарний рік склав більше 6,8 мільярдів гривень. З 2010 року торгівельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому» є членом-учасником «Euronics» – найбільшої закупівельної групи електроніки та побутової техніки, представленої в 30 країнах Європи.