Актуальні рішення для банків, у світлі постанови про фінансовий моніторинг

Нещодавні зміни до Постанови НБУ № 189 про фінансовий моніторинг ставлять нові завдання перед банками. Так, Національний Банк України надав гравцям банківського ринку порівняно малий період часу на реалізацію даних змін. У цій ситуації підвищився інтерес до ІТ-рішень, які дозволяють автоматизувати та оптимізувати процес перевірки платоспроможності клієнтів.
На тлі відродження ринку кредитування, банки стали більш відповідально ставитися до оформлення відносин із потенційними клієнтами, наприклад, з використанням сервісів перевірки клієнтів за допомогою зовнішніх баз даних, таких як БКІ, Інфо-сервіс, Піранья та інших.
Багато банків орієнтуються на створення єдиної системи перевірки клієнтів по всім доступним джерелам інформації, як зовнішнім, так і внутрішнім. Такий підхід дозволяє співробітнику банку оперативно отримати максимально повну достовірну інформацію про клієнта з незалежних джерел, що дозволяє знизити ризики шахрайства з боку потенційних клієнтів.
У відповідь на запити ринку, провідні розробники фінансового ПЗ пропонують актуальні продукти. Наприклад, система «Анкета клієнта» комплексу WebBank від компанії Lime Systems надає можливість зберігати інформацію про клієнтів, отриману раніше із зовнішніх сервісів, при цьому можна налаштувати «час життя» подібних даних. Це знімає необхідність багаторазової прямої взаємодії із зовнішніми сервісами, і таким чином, знижує витрати на їх використання.
Показово, що в банках, де «Анкета клієнта» вже була впроваджена (наприклад, Ерсте-банк, Союз-банк), процес адаптації до нових вимог у сфері клієнтського моніторингу в банках, пройшов безболісно. Цьому сприяв початковий підхід до реалізації даного продукту, система була побудована і запропонована клієнтам компанії, як конструктор, який кожен банк може налаштовувати згідно зі своїми потребами.
Наприклад, за необхідності додати нові поля в «Анкеті клієнта», співробітники банків самостійно (без звернень до розробників) виконали необхідні налаштування реквізитів, анкетних і друкарських форм, в результаті чого протягом декількох днів усі вимоги змін до Постанови НБУ були виконані.
На поточний момент йде активна робота щодо введення системи «Анкета клієнта» в промислову експлуатацію у великих системних банках України, таких як МТБ, Індустріалбанк, Укргазбанк.

За словами Олега Нестерова, директора компанії Lime Systems: «Впровадження нового рішення дозволить банкам істотно знизити витрати, як часові так і грошові. Крім того, зручно і оперативно вирішувати різні завдання ».
16 листопада 2010 р.

Довідка
Компанія «Лайм Системс» працює на ринку інформаційних технологій 17 років. Спеціалізація компанії — розробка, інсталяція і супровід систем комплексної автоматизації банківської діяльності, аналітичних фінансових систем, засобів телекомунікацій і спеціалізованих рішень автоматизації. Компанія є провідним розробником банківського ПЗ в Україні. Серед клієнтів компанії такі банківські установи як ERSTE банк, Універсалбанк, Донгорбанк, Укргазбанк, Кредитпромбанк, Родовід банк, Індустріалбанк, Мегабанк і багато інших.

За додатковою інформацією, будь ласка, звертайтесь:
тел. (062) 389-23-23
www.lime-systems.com