Зараз WhatsApp має понад 3 мільярди користувачів на місяць

0
343 views
Зараз WhatsApp має понад 3 мільярди користувачів на місяць

Зараз WhatsApp щомісяця використовують понад 3 мільярди людей, зазначив генеральний директор Meta Марк Цукерберг під час конференц-дзвінка за результатами першого кварталу в середу.

Заснований у 2009 році і придбаний Facebook за 19 мільярдів доларів у 2014 році, WhatsApp залишається безкоштовним для використання і не показує жодної реклами. Додаток досяг позначки у 2 мільярди активних користувачів щомісяця ще у 2020 році, але з останнім досягненням він став одним з небагатьох додатків, який перетнув позначку у 3 мільярди користувачів, окрім Facebook.

Така величезна база користувачів робить WhatsApp ключовим бізнесом для Meta, особливо зараз, коли компанія зробила ставку на стратегію штучного інтелекту. Раніше компанія заявляла, що додаток є однією з найбільших платформ для розповсюдження послуг зі штучного інтелекту.

“Ми бачимо, що люди взаємодіють з Meta AI з декількох різних точок входу. WhatsApp продовжує демонструвати найактивніше використання Meta AI в нашому сімействі додатків”, – сказала під час конференц-дзвінка фінансовий директор Meta Сьюзан Лі (Susan Li). Вона також зазначила, що більшість користувачів WhatsApp взаємодіють з Meta AI в чатах один на один.

Цукерберг зазначив, що в той час як WhatsApp надає легкий доступ до функцій штучного інтелекту, Meta довелося застосувати інший підхід, щоб прискорити впровадження своїх AI-продуктів на таких ринках, як США, де більшість людей все ще вважають за краще використовувати стандартні програми обміну повідомленнями на своїх телефонах для надсилання текстів один одному. Саме тут і з’являється нещодавно випущений додаток Meta AI.

“Ми сподіваємося з часом стати лідером [на ринку обміну повідомленнями в США], але ми перебуваємо в іншій позиції, ніж у більшості інших країн світу у WhatsApp. Тому я думаю, що додаток Meta AI як окремий додаток буде особливо важливим для встановлення лідерства в Сполучених Штатах – як основний персональний ШІ, яким користуються люди. Але ми збираємося продовжувати вдосконалювати наш досвід у всіх цих різних сферах”, – сказав він.

Компанія заявила, що бізнес-платформа додатку для чату WhatsApp Business зростає, і на неї припадає значна частина з $510 млн доходу, отриманого від сімейства додатків.

Meta тестувала інструменти штучного інтелекту для WhatsApp Business, і в середу Лі заявив, що компанія розробляє новий інтерфейс управління агентами штучного інтелекту та інформаційну панель, яка дозволить компаніям навчати штучний інтелект Meta на своїй інформації. Ця інформація може включати веб-сайт компанії, профіль WhatsApp або сторінки в Instagram і Facebook. Компанія також тестує можливість для бізнесу активувати чат-бота зі штучним інтелектом Meta в чатах з клієнтами.