Bluesky все ж таки впроваджує офіційну систему верифікації. В оновленні компанія повідомила, що планує надавати сині галочки “автентичним і помітним” акаунтам. Це також дозволить деяким “довіреним організаціям” також перевіряти користувачів.
Ця зміна є помітним зрушенням для платформи, яка раніше чинила опір ідеї централізованої верифікації. Досі компанія покладалася на доменну систему верифікації, яка дозволяє користувачам змінювати свої дескриптори відповідно до доменів, з якими вони пов’язані. Але такий підхід часто критикували за надмірну складність і недостатній захист від підробки.
Ця критика тільки посилилася, коли Bluesky став популярнішим і привернув увагу більш відомих користувачів. Наприклад, коли колишній президент Барак Обама приєднався до Bluesky протягом останніх тижнів, його обліковий запис не використовував спеціальний домен, що, зрозуміло, змусило багатьох користувачів засумніватися в автентичності акаунта. Натомість окремі співробітники Bluesky публічно запевнили, що обліковий запис є легітимним.
Згідно з новою системою Bluesky, компанія проактивно перевірятиме певні акаунти і додаватиме до їхнього профілю помітну синю галочку. Наразі незрозуміло, які критерії Bluesky використовуватиме для цих значків і як планує перевіряти особи користувачів. Крім того, з’явиться дещо інший синій бейдж – з “зубчастими краями”, який певні “довірені організації” зможуть видавати через нову функцію “довірених верифікаторів”.
The New York Times є однією з таких організацій, і тепер газета зможе роздавати блакитні чеки своїм журналістам. Блюскі не сказав, які ще організації зможуть взяти участь у програмі, але додав, що вона розглядатиме підтвердження від третіх сторін, щоб “забезпечити автентичність”.
Примітно, що Блюскі сказав, що людям і організаціям все ще “настійно рекомендується” перевіряти себе за допомогою власного домену. І схоже, що нові блакитні галочки можуть бути в дефіциті, принаймні на перших порах. “На цьому початковому етапі Bluesky не приймає прямі заявки на верифікацію, – йдеться в повідомленні компанії. “Як тільки ця функція стабілізується, ми запустимо форму запиту для відомих і справжніх акаунтів, зацікавлених у тому, щоб пройти верифікацію або стати довіреними верифікаторами”.