Розсилки у Viber – один з ефективних інструментів месенджер-маркетингу. За статистикою, 96% повідомлень прочитані протягом трьох хвилин. До того ж Viber торік покращив безпеку персональних даних користувачів і зробив окрему папку “Бізнес-чати”, щоб розмежовувати особисті листування.
Переваги Viber-розсилок
Додати Viber у маркетингову стратегію потрібно, якщо ви хочете контролювати витрати і відстежувати всі етапи доставки повідомлень. Основні переваги цього месенджера:
- візуальна привабливість – ви можете брендувати контент за рахунок картинок, кнопок, лінків;
- можливість аналітики – ви бачите, хто і коли відкрив повідомлення, чи перейшов за посиланням;
- можливість двосторонньої комунікації – клієнт може відповідати на повідомлення і навіть зробити замовлення.
При цьому Viber легко інтегрувати з вашою CRM-системою. Коли ви обираєте постачальника послуг, обов’язково потрібно перевірити умови SLA (угода про рівень послуг) і конкретні метрики. Наприклад, якщо ви обираєте AlphaSMS, спершу підписуєте з ними договір, у якому вказані обов’язки обох сторін.
Що надсилати користувачам: види розсилок
Цілі вашої розсилки в месенджері можуть бути максимально різними. Іноді можна і комбінувати типи повідомлень:
- Інформаційні – навіть якщо ви використовуєте тригери в повідомленні, основне завдання залишається в наданні даних про підтвердження реєстрації, номер ТТН, нарахування бонусів.
- Рекламні – з їхньою допомогою ви сповіщаєте про знижки, промокоди, спеціальні пропозиції, а для підвищення конверсії можна додати банер і кнопку.
Окремо виділимо розсилки для підвищення лояльності. Наприклад, персональна знижка до дня народження. Детальніше можете почитати про ефективність розсилок на прикладі реальних кейсів на сайті Rakuten Viber.
Розсилки через Viber – робочий інструмент для вдалого діалогу з клієнтом. Вони гнучкі, прості в налаштуванні та реально приносять результат – від кліка до покупки. Якщо увагу користувача розцінювати як валюту, то Viber стане хорошою інвестицією.