Ubisoft випустила інструмент для допомоги дальтонікам Chroma

0
227 views
Ubisoft випустила інструмент для допомоги дальтонікам Chroma

Ubisoft випустила з відкритим вихідним кодом Chroma, власний інструмент компанії для допомоги дальтонікам. Він доступний для завантаження на GitHub і описується як “універсальне рішення для виявлення проблем, пов’язаних з дальтонізмом, в іграх”.

Ось як це працює. Він накладає на ігровий екран фільтр, який імітує різні види дальтонізму. Це дозволяє тестувальникам виявляти проблеми з доступністю в режимі реального часу. Інструмент використовує алгоритм Color Oracle та інтегрується як з одноекранними, так і з двоекранними налаштуваннями. Він працює з гарячими клавішами, а для налаштування параметрів є настроюване накладання. Ubisoft стверджує, що застосування фільтра не вплине на продуктивність гри.

Важливо зазначити, що робить це програмне забезпечення і для кого воно призначене. Воно симулює те, як людина з дальтонізмом сприйматиме гру, дозволяючи розробникам вжити заходів. Сам по собі він нічого не виправляє. Однак, як кажуть, знання – це половина успіху. Цей крок Ubisoft повинен дозволити іншим розробникам вирішити ці проблеми перед тим, як випускати гру.

Ubisoft – не єдина компанія, яка розширює доступність інструментів доступності. Нещодавно EA виклала у відкритий доступ цілу низку патентів у сфері доступності. Серед них – світлочутливість і технологія розпізнавання мови.