BeReal, який має 40 млн користувачів, запускає рекламу в США

0
462 views
BeReal, який має 40 млн користувачів, запускає рекламу в США

Для BeReal настав час повернутися до реальності – важко отримувати прибуток на додатку для обміну фотографіями без продажу реклами або членства. Тепер, після продажу за 500 мільйонів євро французькому мобільному видавцю Voodoo, BeReal розгортає рекламну діяльність у США.

Початкові продукти включають в себе медійну рекламу в стрічці у тому ж стилі, що й пости з двома камерами, а також цілоденні рекламні кампанії брендів. Додаток вже протестував рекламу з такими компаніями, як Levi’s, Nike, Netflix та Amazon, але тепер запустить повноцінну рекламну платформу в США.

Компанія призначила Бена Мура, який раніше працював у TikTok, очолити американську команду, зосереджену на продажах, партнерстві та зростанні.

Прагнучи залучити рекламодавців, BeReal повідомила TechCrunch, що у неї приблизно 40 мільйонів активних користувачів щомісяця, з них 5 мільйонів активних користувачів щомісяця у США. Загалом, BeReal стверджує, що 85% її користувачів – це покоління Z. Додаток також стверджує, що у США, Франції та Японії – найбільших ринках – 50% користувачів активні шість днів на тиждень. (TechCrunch не зміг самостійно перевірити ці цифри).

Сьогодні перед додатком стоїть завдання залишатися актуальним у конкурентному соціальному середовищі, де модні тренди з’являються і зникають.

Заснований у 2019 році, ефемерний соціальний додаток набув популярності лише у 2022 році, після того, як залучив 30 мільйонів доларів США на раунді Серії А від a16z та Accel. Навіть Meta та TikTok прагнули заробити на вірусності BeReal.

До жовтня 2022 року компанія Sensor Tower, що займається аналізом додатків, підрахувала, що додаток завантажили 53 мільйони людей, хоча лише близько 9% активних користувачів Android відкривали його щодня. Додаток став культурною віхою, коли того ж місяця його спародіювали на SNL.

Згідно з даними сторонньої аналітичної компанії Appfigures, на сьогоднішній день BeReal завантажили 115 мільйонів разів на iOS і Android, причому 33% цих завантажень припадає на США. Але за останні кілька років завантаження сповільнилися порівняно з вірусним моментом. У 2023 році кількість завантажень по всьому світу становила приблизно 31,5 мільйона, що на 60% менше порівняно з попереднім роком, до 12,7 мільйона у 2024 році.