Генеральний директор Shopify Тобі Лютке (Tobi Lütke) надіслав співробітникам меморандум, в якому йдеться про те, що перш ніж просити про збільшення штату або ресурсів, команди повинні показати, чому вони “не можуть зробити те, що хочуть, використовуючи ШІ”, як повідомляє CNBC.
“Як би виглядала ця сфера, якби автономні агенти ШІ вже були частиною команди? Це питання може призвести до дійсно цікавих дискусій і проектів”, – пише Лутке в записці, яку він опублікував на X. За даними CNBC, записку було надіслано наприкінці минулого місяця.
У записці йдеться про те, що “рефлексивне використання ШІ” є “базовим очікуванням” компанії. У ньому Лютке говорить про те, що ШІ став “найшвидшою зміною в тому, як виконується робота, яку я бачив у своїй кар’єрі”, і що “ефективне використання ШІ – це навичка, якій потрібно ретельно вчитися… використовуючи його багато”.
За словами Лютке, ефективне використання ШІ “зараз є основним очікуванням кожного в Shopify”. Питання про використання ШІ також будуть додані до “нашої анкети для оцінки ефективності та експертної оцінки”.
“Щоб досягти успіху, нам потрібні наші колективні навички та амбіції в застосуванні нашого ремесла, помножені на штучний інтелект, на благо наших продавців”, – каже Лютке.