Truecaller має понад 450 млн активних користувачів щомісяця

0
370 views
Truecaller має понад 450 млн активних користувачів щомісяця

Додаток для ідентифікації абонентів Truecaller повідомив, що на початку цього тижня перетнув позначку в 450 мільйонів користувачів. Компанія повідомила, що додала 50 мільйонів користувачів за останні 10 місяців і 15,5 мільйонів користувачів з початку 2025 року.

Індія – найбільша база користувачів компанії. Тож не дивно, що Truecaller підвищив директора з виробництва та директора з операцій в Індії Рішіта Джунджхунвалу до посади генерального директора після того, як співзасновники компанії вирішили відійти від повсякденної діяльності минулого року.

Джунджхунвала зазначив, що хоча Індія залишається найважливішим ринком для Truecaller, компанія також демонструє зростання в інших регіонах.

“Ми пишаємося тим, що зараз обслуговуємо понад 450 мільйонів користувачів по всьому світу. Як і раніше, ми продовжуємо спостерігати стабільне зростання на нашому найбільшому ринку – в Індії, але найшвидше відносне зростання спостерігається на ринках за межами Індії. Поки що у 2025 році ми бачимо сильні тенденції зростання в Латинській Америці, Південній Африці, Кенії, Нігерії, Малайзії та США, і це лише деякі з ринків”, – зазначив він у своєму блозі.

Зростання і позиції Truecaller в Індії можуть бути поставлені під сумнів, оскільки телекомунікаційний департамент країни підштовхує мобільних операторів до впровадження власної системи ідентифікації абонентів, яка може конкурувати з продуктом шведської компанії.

Компанія повідомила, що протягом 4 кварталу 2024 року вона підтримувала активну абонентську базу, яка налічувала майже 430 мільйонів користувачів. За квартал, що закінчився в грудні, компанія показала позитивні результати: чисті продажі зросли на 23%, а прибуток після оподаткування збільшився на 29% порівняно з аналогічним періодом минулого року. На момент написання статті акції компанії зросли більш ніж на 33% з початку року.

Раніше цього року компанія також інтегрувала свій продукт ідентифікації абонентів для кращої роботи з iOS. До цього часу через обмеження на рівні операційної системи від Apple, функція ідентифікації абонента в реальному часі не була на рівні з її еквівалентом для Android.

Truecaller також зосередився на створенні цінності, що виходить за рамки ідентифікації абонента, впроваджуючи такі продукти, як запис і транскрипція дзвінків, а також асистент на основі штучного інтелекту для перевірки дзвінків. Компанія намагається покращити свій досвід роботи в якості клієнта для SMS та чату.