Roblox запускає новий тип реклами, за перегляд якої гравці отримуватимуть такі речі, як ігрова валюта та бонуси, йдеться у повідомленні компанії.
Повноекранна відеореклама під назвою “Винагороджена відеореклама” може тривати до 30 секунд. Оголошення будуть доступні для програмної покупки “через рекламні рішення Google і прямі покупки (Direct IO) протягом найближчих тижнів”, повідомляє Roblox.
Власники досвіду в Roblox повинні мати щонайменше 18 років, щоб показувати рекламу, і тільки загальнодоступний досвід має право на це, згідно зі сторінкою на хабі для творців. Roblox заявляє, що показує рекламу лише гравцям, яким виповнилося 13 років.
Нова реклама є частиною розширення формату Google “Immersive Ads” (“Занурююча реклама”). В окремому повідомленні Google пише, що вони можуть з’являтися як “реклама на білборді, яку ви бачите, проїжджаючи віртуальним містом, або як реклама на великому екрані під час віртуального футбольного матчу”. Компанія стверджує, що ця реклама “природно вписується в ігрове середовище”.
Roblox заявляє, що в найближчі місяці почне продавати інші формати реклами через платформу Google, включаючи білборди і цілі рядки на домашній сторінці Roblox.