Вчора Warner Bros. Discovery представив новий брендинг для свого стрімінгового сервісу Max, а також оголосив про його доступність в Австралії. Хоча сервіс, як і раніше, називається просто Max, він змінив свій яскраво-синій вигляд на монохромну чорно-білу палітру, яка більше нагадує культовий логотип HBO. Новий дизайн вже представлений у користувацькому інтерфейсі стрімінгового сервісу та на каналах соціальних мереж, і буде “продовжувати використовуватися на маркетингових матеріалах протягом наступних кількох місяців”, повідомляє Variety.
У 2023 році потокові сервіси HBO Max і Discovery Plus були об’єднані для створення єдиного потокового сервісу Max після злиття WarnerMedia і Discovery роком раніше. Під час запуску Max повністю відмовився від брендингу HBO, а також від глибокої фіолетової палітри сервісу HBO Max на користь яскраво-синього, який використовувався протягом останніх кількох років.
Попередній барвистий брендинг Max був обраний для того, щоб допомогти просувати ширшу програму нового сервісу та зробити його більш орієнтованим на дітей. “Ми всі любимо HBO. І це бренд, який створювався протягом п’яти десятиліть, щоб бути гострим, новаторським трендсеттером у сфері розваг для дорослих. Але це не зовсім те місце, куди батьки з найбільшим бажанням приводили б своїх дітей”, – сказав Джей Бі Перретт, президент і генеральний директор глобального потокового мовлення та ігор Warner Bros. Discovery, під час заходу, присвяченому запуску Max у 2023 році.
Вчорашній ребрендинг, який, схоже, зближує стрімінговий сервіс з HBO, відомим своїми більш зрілими програмами, “може допомогти споживачам асоціювати ці два бренди один з одним”, – припускає Variety.