YouTube тестує відключення сповіщень від каналів, з якими глядачі не взаємодіють, щоб зменшити кількість сповіщень, які вони отримують. Відеоплатформа заявляє, що тест особливо вплине на глядачів, які обрали опцію “Всі” сповіщення від каналу.
Під час експерименту сповіщення все одно з’являтимуться у поштовій скриньці, але “глядачі, які нещодавно не взаємодіяли з каналом, незважаючи на те, що їм було надіслано нещодавні push-сповіщення, не отримуватимуть їх”, – йдеться у повідомленні YouTube. Мета полягає в тому, щоб змусити глядачів не вимикати сповіщення повністю лише тому, що вони отримали їх занадто багато.
Багато творців YouTube спеціально просять людей підписатися та увімкнути сповіщення, щоб вони знали, коли було завантажено нове відео. Проблема в тому, що коли ви погоджуєтеся отримувати сповіщення “Всі”, вам також будуть набридати повідомлення про те, що не є новими завантаженнями. Існують способи керувати сповіщеннями, але YouTube стверджує, що люди зазвичай вимикають їх на рівні програми, коли їм набридають (що впливає на кожен канал, на який вони підписані), замість того, щоб намагатися щось налаштувати. Для творця, який хоче максимізувати кількість людей, що переглядають його відео, неможливість покладатися на пуш-сповіщення, щоб привернути увагу підписників, є проблемою.
Однак рішення YouTube про те, що деякі глядачі не повинні отримувати сповіщення від певного каналу, здається екстремальним рішенням. Компанія описує цей тест як “невеликий”, але, безумовно, існує більш тонкий спосіб відсіяти непотрібні користувачам пуш-сповіщення.