Krafton придбав контрольний пакет акцій Nautilus Mobile

0
479 views
Krafton придбав контрольний пакет акцій Nautilus Mobile

Krafton, південнокорейський ігровий гігант, відомий такими іграми, як PUBG: Battlegrounds та Battlegrounds Mobile India (BGMI), придбав контрольний пакет акцій 12-річної індійської ігрової студії Nautilus Mobile за 14 мільйонів доларів США в рамках готівкової угоди.

У п’ятницю південнокорейська ігрова компанія підтвердила TechCrunch, що придбала “понад 75% акцій” Nautilus, ігрової студії, популярної завдяки своїй франшизі Real Cricket, орієнтованій на любителів крикету.

Студія, що базується в Пуні, продовжить працювати незалежно після угоди, яка, як очікується, буде закрита до кінця місяця, при цьому всі її 45 співробітників залишаться в штаті Nautilus, повідомив Крафтон в інтерв’ю TechCrunch.

Заснована в 2013 році, компанія Nautilus отримала мільйони завантажень для своєї франшизи Real Cricket, яка наразі налічує п’ять ігор, включаючи Real Cricket 24 і Real Cricket Premier League.

За словами Шона Хюніла Сона, генерального директора Krafton India, Krafton прагне зміцнити “основну компетенцію” Nautilus в мобільних іграх з крикету, попит на які в Індії, де люблять крикет, високий, шляхом вдосконалення існуючих ігор в короткостроковій перспективі та вивчення нових жанрів в довгостроковій перспективі.

“Наші можливості розробки в Nautilus допоможуть Krafton подвоїти свою ігрову стратегію в Індії, і разом ми, ймовірно, зможемо створити більше ігор, більше жанрів, як для індійського ринку, так і для світового ринку в майбутньому”, – сказав генеральний директор Nautilus Анудж Манкар (Anuj Mankar) в інтерв’ю TechCrunch.

З часом компанія планує розширити присутність Nautilus в інших географічних регіонах.

Ринок мобільних ігор в Індії стабільно зростає завдяки великій кількості молодих користувачів смартфонів. За даними компанії Niko Partners, яка займається дослідженням ринку, мобільні ігри домінують у загальній ігровій індустрії країни за обсягом витрат, складаючи 77,9% від загального доходу. Фірма також оцінює, що дохід від мобільних ігор в країні зросте з 640 мільйонів доларів у 2023 році до 1,1 мільярда доларів до 2028 року.

Krafton, чистий прибуток якої минулого року зріс на 119,3% у річному обчисленні до приблизно $889 млн (1,3 трлн вон), розглядає Індію як перспективний і ключовий ринок для продовження свого успіху. Однак більша частина зростання в Індії поки що припадає на флагманську гру для місцевої аудиторії – Battlegrounds Mobile India (BGMI), яка минулого року досягла найвищих в історії продажів і перевищила 200 мільйонів завантажень.

У компанії є й інші ігри, зокрема Bullet Echo India, Road To Valor та CookieRun. Однак вони ще не допомогли повторити історію успіху гри “Королівська битва”, локалізованої версії PUBG.

Ця угода може допомогти Krafton вийти за межі BGMI та дослідити нові шляхи успіху, включаючи крикет та інші спортивні ігри, щоб залучити нових геймерів.

Шон Хюніл Сун, генеральний директор Krafton India, фото: Krafton
Шон Хюніл Сун, генеральний директор Krafton India, фото: Krafton

У 2020 році індійська компанія JetSynthesys, що займається цифровими розвагами та технологіями, придбала 100% акцій Nautilus Mobile. За цим послідували стратегічні інвестиції Krafton у розмірі $5,4 млн у 2022 році.

Сон розповів TechCrunch, що, хоча потенціал Nautilus був причиною початкових інвестицій, Krafton вважав свою роль міноритарного акціонера обмеженою з точки зору підтримки розвитку контенту студії. Отримання контрольного пакету акцій, за його словами, дасть змогу глибше співпрацювати з Nautilus та брати активнішу участь у розробці основного контенту.

“Ми твердо віримо, що ігри в крикет мають великий потенціал. І ми хочемо співпрацювати з Nautilus, щоб докласти максимум зусиль, щоб дійсно реалізувати потенціал цього ринку не тільки в Індії, але й в інших країнах, де грають в крикет, та інших країнах, які стають все більш активними в крикеті”, – сказав TechCrunch Ніханш Бхат (Nihansh Bhat), керівник відділу корпоративного розвитку в Krafton India.

JetSynthesys залишиться “значним міноритарним” інвестором Nautilus Mobile і продовжить співпрацювати зі студією в різних сферах, включаючи кіберспорт. Компанія вже співпрацювала зі студією, допомагаючи залучати до партнерства у грі Real Cricket крикетні команди, в тому числі пов’язані з Індійською прем’єр-лігою, найприбутковішим у світі турніром з крикету, що проходить в Індії.

“Протягом тривалого періоду часу ми, звісно, хотіли б бачити збільшення доходів, збільшення бази користувачів, покращення утримання користувачів, всі звичайні речі, а також, сподіваємось, нові угоди”, – сказав Бхат, відповідаючи на питання про те, як Krafton буде оцінювати успіх угоди після її завершення.

До цього часу Krafton інвестував в Індію понад 200 мільйонів доларів, не враховуючи Nautilus Mobile.

20% інвестицій Krafton в Індії припадає на ігрові та суміжні компанії, хоча компанія також інвестувала в індійські стартапи, зокрема платіжну платформу Cashfree, аудіоплатформу Kuku FM та маркетингову платформу для інфлюенсерів One Impression. Вона також підтримала фонди, в тому числі ігровий Lumikai та перший індійський фонд IMM Investment.

“Ми розглядаємо можливість поглинань, помірних інвестицій і навіть ділового співробітництва з відомими гравцями в країні”, – сказав Сон.

Nautilus приєднається до 14 інших ігрових студій Krafton, які працюють на ринках по всьому світу.