Garmin додає ШІ й рівень підписки у свій додаток

0
454 views
Garmin додає ШІ й рівень підписки у свій додаток

Це було лише питанням часу. Сьогодні компанія Garmin оголосила про запуск Garmin Connect Plus, преміум-рівня свого додатку, який додає аналітику на основі штучного інтелекту та кілька інших розширених функцій. Існуючі та нові користувачі Garmin зможуть скористатися безкоштовною 30-денною пробною версією, а потім вибрати між щомісячною або річною підпискою за $6,99 або $69,99. При цьому всі існуючі дані про стан здоров’я та функції залишаться безкоштовними.

“Розробка преміум-рівня дозволяє нам розширити наші інвестиції в платформу Garmin Connect, як з точки зору функцій, які потребують додаткових витрат, так і з точки зору масштабування наших інженерних команд для створення та підтримки цих функцій”, – говорить представник Garmin Наталі Міллер.

Штучний інтелект є важливим доповненням до Connect Plus. Ця функція, що отримала назву “Активний інтелект”, буде запущена у вигляді бета-версії і нібито надаватиме “персоналізовані ідеї та пропозиції” на основі даних про ваше здоров’я та активність. З часом передбачається, що ідеї та цілі стануть більш персоналізованими для кожного окремого користувача.

Це приблизно вся інформація, яку Garmin поки що надав про ШІ, але останнім часом це в тренді серед фітнес-додатків і виробників пристроїв, які можна носити з собою. Компанія Whoop першою додала тренера зі штучним інтелектом наприкінці 2023 року, а Strava минулого року також запустила підказки зі штучним інтелектом для тренувань. Серед великих технологічних компаній Samsung додала інсайти на основі штучного інтелекту, а Google – бігові тренування зі штучним інтелектом на своїх смарт-годинниках минулого року. Компанія Oura також додала чат-бот зі штучним інтелектом до свого популярного смарт-кільця, як і кілька менших виробників за останні два роки. Garmin і Apple досі були двома основними лідерами у сфері ШІ-технологій для носіння, а після сьогоднішнього оголошення залишилася тільки Apple.

Connect Plus також додає нову інформаційну панель, яка дозволяє користувачам порівнювати власні діаграми та графіки за певний період часу для візуалізації прогресу. Абоненти також зможуть переглядати показники активності на смартфоні для тренувань, які були розпочаті на годиннику. Також буде розширено функцію LiveTrack, щоб можна було сповіщати вибрані контакти про початок активності, та персоналізовану сторінку профілю для підписників. Люди, які використовують плани Garmin Coach для бігу та їзди на велосипеді, також отримають додаткові рекомендації від тренерів Garmin. Нарешті, з’являться ексклюзивні значки та рамки для профілів користувачів додатків.

Чи достатньо цього, щоб спокусити лояльних користувачів Garmin – це вже інше питання, особливо зважаючи на те, що в минулому Garmin неодноразово заявляла про те, що не буде надавати платних функцій. У 2022 році я запитав Філа МакКлендона, керівника проєкту Garmin з розробки Venu 2 Plus, про філософію компанії щодо підписок. Тоді МакКлендон сказав The Verge: “Ми не стягуємо плату за доступ до ваших даних, і це те, що ми будемо робити й надалі, і це те, до чого ми ставимося дуже серйозно”. МакКлендон більше не працює в Garmin, і технічно це все ще вірно, оскільки всі існуючі функції та дані залишаться безкоштовними. Однак за роки, що минули після цієї розмови, Garmin час від часу пом’якшувала свої повідомлення щодо платних сервісів. На прес-брифінгу 2023 року, присвяченому Venu 3, керівництво Garmin зазначило, що компанія має надійні підписки поза межами свого бізнесу з виробництва фітнес-трекерів, але відмовилося стверджувати, що підписки ніколи не буде.

Серед шанувальників відсутність підписки (за винятком картографічних функцій або LTE-зв’язку) завжди розцінювалася як плюс. Тим більше, що годинники Garmin в середньому коштують дорожче, ніж у конкурентів. Важко сказати, як відреагують шанувальники, враховуючи, що так багато залишиться безкоштовним, але загалом запровадження підписки – це ризикована пропозиція. Наприклад, компанія Oura зіткнулася з величезною негативною реакцією, коли запровадила підписку на свій перстень Gen 3.

Так чи інакше, за останні роки Garmin зіткнувся з посиленням конкуренції. І Apple, і Samsung випустили власні надійні смарт-годинники для активного відпочинку, а Coros став ще одним популярним брендом серед спортсменів завдяки тривалому часу автономної роботи та вдосконаленому GPS. У той же час, підрозділ Garmin, що спеціалізується на носінні пристроїв, точно не страждає. Нещодавно він перевершив очікування щодо прибутків за четвертий квартал, повідомивши про значне 31-відсоткове зростання продажів фітнес-трекерів, а його акції досягли рекордних показників.