YouTube змінює спосіб підрахунку переглядів короткометражок

0
340 views
YouTube змінює спосіб підрахунку переглядів для короткометражок

YouTube Shorts запровадив зміну, яка наближає аналітику до сервісів-конкурентів TikTok та Instagram. Відеоплатформа скасує вимогу щодо мінімального часу відтворення, яка раніше існувала для того, щоб користувач міг зарахувати перегляд кліпу як “перегляд”.

Починаючи з 31 березня, “перегляд” буде додаватися щоразу, коли короткометражка YouTube буде відтворюватися або повторюватися. Це, ймовірно, означатиме, що творці побачать більшу кількість переглядів після того, як відбудуться зміни. YouTube продовжить відстежувати “залучені перегляди”, які вимірюють кількість разів, коли кліп відтворювався “протягом певної кількості секунд”. YouTube пояснив, що ця зміна не вплине на заробіток творців або їхню придатність до участі в партнерській програмі YouTube; і те, і інше буде продовжувати оцінюватися за показником “залучених переглядів”.

І Instagram, і TikTok визначають “перегляд” як кількість разів, коли відео починає відтворюватися, хоча ці платформи також пропонують метрики для відстеження часу, витраченого на перегляд контенту. Враховуючи, що YouTube Shorts, Instagram і TikTok заявляють про понад мільярд користувачів щомісяця, цілком логічно, що вони рахують перегляди однаково, щоб творці могли краще оцінити, скільки людей вони охоплюють через ці сервіси.