Згідно з новим звітом Американської асоціації звукозапису (RIAA), минулого року США вперше в історії перетнули позначку в 100 мільйонів платних підписників стрімінгових музичних сервісів.
Кількість передплатників зросла з 96,8 мільйона у 2023 році, а річне зростання склало приблизно 3%. У звіті RIAA зазначається, що ці цифри не враховують послуги обмеженого рівня, які мають обмеження доступу до пристроїв та обмежений доступ до каталогів, а також підписки на декілька користувачів (наприклад, сімейні плани) як одну підписку.
За даними Digital Music News, Spotify домінує на американському ринку з часткою 36%, за ним йде Apple Music з 30,7%. Згідно зі звітом Bloomberg, опублікованим у січні, Spotify має 55 мільйонів платних передплатників у країні – на відміну від показників RIAA, Spotify, ймовірно, розбиває підписки на декілька користувачів.
Доходи від стрімінгу становили значну частину загального доходу від музики – 84% у 2024 році. Дохід від стрімінгу в розмірі $14,9 млрд надійшов від платних підписок, рекламних сервісів, цифрового та кастомізованого радіо, платформ соціальних мереж та цифрових фітнес-додатків. Наступним великим драйвером доходів від музики були продажі фізичних копій, що становили 11% від загального доходу.
У звіті зазначається, що доходи від платних підписок підскочили на 5% порівняно з минулим роком і склали $11,7 млрд, що становить 79% від загальних доходів від стрімінгових сервісів.