Глибокі дослідження Gemini від Google тепер доступні кожному

0
499 views
Глибокі дослідження Gemini від Google тепер доступні кожному

Ставши однією з перших компаній, яка запустила функцію Deep Research наприкінці минулого року, Google тепер робить цей інструмент доступним для всіх. Починаючи з сьогоднішнього дня, користувачі Gemini можуть спробувати Deep Research безкоштовно більш ніж 45 мовами – підписка на Gemini Advanced не потрібна. Для непосвячених Deep Research дозволяє попросити Gemini створити вичерпні, але легкі для читання звіти на складні теми.

Порівняно з новим режимом штучного інтелекту Google, Deep Research працює повільніше, ніж звичайний чат-бот, і це навмисно. Gemini спочатку створить план дослідження, перш ніж почне шукати в Інтернеті інформацію, яка може мати відношення до вашого запиту. Коли Google вперше анонсував Deep Research, він працював на базі потужної, але дорогої моделі Gemini 1.5 Pro. З сьогоднішнім розширенням Google оновив Deep Research, щоб він працював на новій експериментальній моделі Gemini 2.0 Flash Thinking Experimental – це багатослівна назва, яка означає, що це система ланцюжка думок, яка може розбивати проблеми на низку проміжних кроків.

“Це розширює можливості Gemini на всіх етапах дослідження – від планування та пошуку до міркувань, аналізу та звітності – створюючи високоякісні багатосторінкові звіти, які є більш детальними та глибокими”, – говорить Google про оновлення.

Якщо Deep Research звучить знайомо, то це тому, що різноманітні чат-боти тепер пропонують цю функцію, включаючи ChatGPT. Однак Google був попереду всіх. Вона не тільки однією з перших запропонувала цей інструмент, але й зробила його широко доступним для всіх своїх користувачів, випередивши таких конкурентів, як OpenAI.

Окремо Google оголосив про запуск нової експериментальної функції, яку він назвав Gemini з персоналізацією. Та сама модель Flash Thinking, яка дозволяє компанії надавати глибокі дослідження більшій кількості людей, також дозволить Gemini формувати свої відповіді на основі інформації з додатків і сервісів Google, якими ви користуєтеся.

“З вашого дозволу Gemini тепер може адаптувати свої відповіді на основі ваших попередніх запитів, заощаджуючи ваш час і надаючи більш точні відповіді”, – заявляє Google. У найближчі місяці Gemini зможе витягувати контекст з додаткових сервісів Google, включаючи Фото та YouTube. “Це дозволить Gemini надавати більш персоналізовану інформацію, спираючись на ширше розуміння вашої діяльності та вподобань, щоб надавати відповіді, які дійсно резонують з вами”.

Щоб увімкнути цю функцію, виберіть “Персоналізація (експериментальна)” у випадаючому меню моделі в інтерфейсі Gemini Apps. Google пояснює, що Gemini використовуватиме вашу історію пошуку лише тоді, коли визначить, що інформація може бути корисною. Банер з посиланням дозволить вам легко вимкнути цю функцію, якщо ви вважаєте її нав’язливою. Користувачі Gemini і Gemini Advanced можуть почати використовувати цю функцію в Інтернеті вже сьогодні, а мобільна версія буде доступна пізніше.