Соціальна мережа Instagram відіграє значну роль у просуванні особистого бренду. Вона відкриває безліч можливостей для бізнесу щодо розширення аудиторії, популяризації послуг та продуктів. Але іноді цікавий пост із корисним контентом, яскравими фото та трендовою музикою може не отримати бажаної уваги. Далі детальніше розберемося, чому виникає така ситуація.
Алгоритми Інстаграм: чому ваші пости не набирають охоплення
Здійснюючи оформлення сторінки Інстаграм, необхідно враховувати такі алгоритми:
- ранжування контенту за популярністю – вище у стрічці будуть пости, які активно лайкають, коментують, діляться ними з іншими користувачами;
- довіра до профілю – Instagram просуває сторінки, які часто публікують пости, мають гарно оформлений акаунт, взаємодіють із підписниками;
- контент аналізується штучним інтелектом та публікується користувачам, які часто переглядають пости на схожу тематику.
Щоб потрібний контент потрапив до рекомендацій і його побачили тисячі користувачів, ведення сторінки в Інстаграм має бути ретельно продуманим відповідно до алгоритмів соціальної мережі.
Що таке тіньовий бан, і як дізнатися, чи потрапив ваш акаунт під обмеження
Instagram може обмежувати видачу контенту у стрічці. Такі дії отримали назву «тіньовий бан», хоча керівництво цієї соціальної мережі ніколи не визнавало його існування. Користувач не отримує повідомлень, однак може виявити наявність бану за певними критеріями:
- охоплення постів та сторіз різко «просідає» у порівнянні з попередніми днями;
- дописи не відображаються в пошуку за низькочастотними хештегами;
- профіль не показується у стрічці під час пошуку за геолокацією;
- система не знаходить акаунт за назвою.
Інстаграм може відправляти сторінки в тіньовий бан за використання неприйнятних хештегів, через скарги користувачів, спам, підозрілу активність, штучну накрутку лайків та підписників тощо. Соціальна мережа не любить просувати контент на чутливі теми, наприклад, про війну в Україні, збори коштів.
Як збільшити охоплення в Інстаграм
Щоб не потрапити в тіньовий бан та збільшувати охоплення акаунту, потрібне якісне оформлення сторінки в Інстаграм. Слід регулярно публікувати привабливий для цільової аудиторії контент, слідкувати за використанням гештегів та відмовитись від методів штучного збільшення підписників.
Якщо у вас немає чіткого розуміння, як збільшити охоплення сторінки, маркетингова агенція Growthy візьме на себе ведення вашої сторінки в Інстаграм. Ціна послуги виправдана потенціальним профітом – отриманням нових клієнтів, які будуть купувати продукти чи послуги бізнесу, рекомендувати їх іншим користувачам.