Новий проект Данна, Pie, – це соціальний додаток, спрямований на об’єднання людей у реальному житті.
Завдяки залученню 11,5 мільйонів доларів США в рамках Серії А та оплаті організаторам за проведення заходів, Pie виріс до більш ніж 130 000 активних користувачів щомісяця, незважаючи на те, що він доступний лише в Сан-Франциско та Чикаго. Але збільшення кількості користувачів означало, що особисті заходи, організовані через додаток, також ставали все більш переповненими, що ускладнювало зв’язок між людьми.
Молода компанія зіткнулася з проблемою: якщо сотні людей з’являються на заході, як гості знають, з ким поговорити? Як вони можуть завести друзів, коли заходять у переповнену кімнату, оточену незнайомцями?
«У цьому і полягає краса створення стартапу, – каже Данн. «Рішення створює проблему».
На щастя, можливе вирішення цієї проблеми було неважко знайти.
Два організатори заходів на Pie вже працювали разом над створенням інструменту під назвою Sparked Connections – вікторини на основі штучного інтелекту, яка намагається передбачити, з ким люди найкраще ладнатимуть на певному соціальному заході. Pie придбав двох засновників, Саміра Махафза та Сема Стаббса, і об’єднав вікторину з певними заходами, які отримали назву «Sparked by Pie».