YouTube активізується, щоб продати інші стрімігнові сервіси

0
246 views
YouTube активізується, щоб продати інші стрімігнові сервіси

YouTube готує великий редизайн свого телевізійного додатку, який зробить його більш схожим на Netflix, згідно з повідомленням видання The Information. Новий дизайн, який, як очікується, буде запущений “в найближчі кілька місяців”, відображатиме платний контент з різних потокових сервісів на головній сторінці.

Наразі YouTube дозволяє переглядати шоу та фільми від таких сервісів, як Paramount Plus, Max і Crunchyroll, в рамках функції “Канали прайм-тайму”, яку він запустить у 2022 році. Подібно до того, як це відбувається на Amazon’s Prime Video, ви можете вибирати і підписуватися на ці сторонні сервіси через YouTube, при цьому платформа отримує частку від оплати.

Однак доступ до цього контенту можна отримати лише через вкладку “Фільми і ТБ” у додатку YouTube, що, як зазначає The Information, ускладнює його пошук для користувачів. Також повідомляється, що YouTube припинив додавати нові послуги до свого прайм-тайму, оскільки намагався інтегрувати платний контент на свою домашню сторінку.

Але тепер компанія прагне вирішити цю проблему, розмістивши платні підписки на головній сторінці додатку. Це також дасть авторам можливість показувати свої відео по сезонах – те, що компанія оголосила, що почне дозволяти авторам робити на своїх каналах – а також автоматично відтворювати прев’ю шоу, повідомляє The Information.

“Бачення полягає в тому, що коли ви заходите в наш [телевізійний] додаток і шукаєте шоу, воно просто розчиниться, незалежно від того, чи це шоу від прайм-тайм каналу, чи від автора”, – сказав Курт Вілмс, старший директор з управління продуктами YouTube, в інтерв’ю виданню The Information. За останній рік компанія зробила кілька помітних змін у дизайні свого телевізійного додатку, а минулого місяця оголосила, що телевізори стали “основним пристроєм”, який люди використовують для перегляду YouTube.