EVgo каже “ні” подовжувачам для швидкої зарядки

0
283 views
EVgo каже

У четвер мережа зарядних станцій для електромобілів EVgo змінила свої умови надання послуг, включивши до них нові формулювання, які прямо забороняють використання високошвидкісних подовжувачів постійного струму та роз’ємних адаптерів на станціях компанії. Умови, які набувають чинності 8 березня, є ще однією перешкодою для підприємливих компаній, які прагнуть заробити на аксесуарах для зарядки електромобілів.

EVgo додала наступні умови, виділені жирним шрифтом, до розділу “Авторизовані зарядні адаптери” своїх Умов надання послуг: “EVgo забороняє використання всіх інших адаптерів, включаючи відривні адаптери та подовжувачі постійного струму (“Несанкціоноване обладнання”) в мережі та на зарядних станціях EVgo”. Компанія продовжує надавати дозвіл на використання “зарядних адаптерів, вироблених автовиробниками” (наприклад, J3400 “NACS” до CCS1), які мають сертифікат UL2252.

Умови використання зарядних пристроїв Tesla також забороняють будь-які адаптери, які не “продаються або надаються компанією Tesla або іншими автовиробниками”, не вказуючи при цьому конкретні типи адаптерів.

Виробник аксесуарів для електромобілів A2Z EV нещодавно виставив для попереднього замовлення свій подовжувач постійного струму довжиною 6 футів і більше, який дозволяє підключати електромобіль до станції швидкої зарядки з коротким кабелем. Власники електромобілів можуть захотіти заряджати свої не-Tesla на суперчарджерах Tesla за допомогою підтримуваних адаптерів NACS, не перекриваючи при цьому кілька зарядних станцій. Суперчарджери відомі своїми короткими шнурами, які не можуть дотягнутися до різних місць розташування портів на різних марках електромобілів. Попередні тести YouTube-каналу State of Charge показали, що подовжувач працює без перегріву.

Минулого року стартап EVject розробив адаптер, який дозволяє від’їжджати від зарядної станції Tesla (або іншої станції), не виходячи з машини, у разі виникнення небезпечної ситуації. Однак Tesla подала на компанію до суду після того, як автовиробник виявив, що адаптер може перегріватися. Зрештою, пізніше цього року Tesla відмовилася від позову, а EVject стверджує, що їхній продукт є безпечним.

Однак, якщо інші конкуруючі виробники аксесуарів для електромобілів вирішать випускати дешевші версії подовжувачів і відривних адаптерів, це може виявитися не таким безпечним. І якщо мережі EVgo і Tesla скажуть “ні” цим аксесуарам, то до них можуть приєднатися й інші – а це означає, що такі компанії, як A2Z EV і EVject, можуть зіткнутися з труднощами при продажу своїх рішень.