Понад 1 мільярд людей щомісяця дивляться подкасти на YouTube

0
310 views
Понад 1 мільярд людей щомісяця дивляться подкасти на YouTube

YouTube не є додатком для подкастів, але це не завадило йому стати місцем номер один для людей, які хочуть слухати онлайн-радіошоу. За даними компанії, 1 мільярд людей щомісяця слухають подкасти на YouTube. Це не просто більше, ніж можуть заявити Apple чи Spotify – це абсолютно марнотратство.

У 2023 році Spotify повідомив, що має 100 мільйонів постійних слухачів подкастів, і заявив, що півмільярда людей прослухали подкаст на його платформі з 2019 року, коли він розпочав свій похід у світ онлайн-радіошоу. Apple, як правило, випереджає Spotify у сторонніх вимірюваннях. Якщо ціла восьма частина населення світу використовує YouTube для прослуховування подкастів, то, мабуть, саме там відбувається основна дія.

Однак охоплення такої великої аудиторії вимагає від подкастерів додаткової роботи. Слухачі не можуть просто вимкнути екран свого телефону, щоб слухати, якщо тільки вони не платять за YouTube Premium, а люди можуть не захотіти витріщатися на статичне зображення протягом години поспіль. Це означає, що відео потрібно робити так, щоб воно дійсно мало значення.

Створення відео для YouTube коштує набагато дорожче, ніж раніше. У своєму інформаційному бюлетені на початку цього місяця автор кулінарних рецептів Карла Лаллі Мьюзік (Carla Lalli Music), яка раніше працювала в Bon Apetit, розповіла, що зйомка одного відео для платформи коштувала їй 3500 доларів. Це було складніше, ніж зняти відео для подкасту, але це все одно свідчить про потребу платформи в якості для того, щоб розпочати свою діяльність. YouTube стверджує, що минулого року лише на телевізорах було переглянуто понад 400 мільйонів годин подкастів. Відео, безумовно, має значення; творці не можуть просто увімкнути веб-камеру й отримати результат.

Досягти аудиторії YouTube також означає грати за його правилами. Платформа не працює з RSS-каналами так само, як більшість інших подкаст-платформ – кожен подкаст має стати нативним відео на YouTube. Це вимагає, щоб вони також грали за рекламними правилами YouTube і використовували рекламні системи YouTube. Подкастери не можуть показувати рекламу так само, як це роблять скрізь, і не можуть отримати ті самі показники, які вони зазвичай використовують, щоб продавати рекламодавцям інформацію про своє охоплення та успіх.

Проте, цей компроміс, очевидно, був вартий того для багатьох творців, і сьогоднішня статистика YouTube показує, чому. Можливо, це не традиційна платформа для подкастів, але це велика платформа, яку подкастери не можуть ігнорувати.