Amazon закриває “Inspire” – короткий відео- та фотоканал на кшталт TikTok, який раніше був доступний у мобільному додатку. Стрічка дозволяла користувачам знаходити товари та робити покупки на основі контенту, створеного впливовими особами, брендами та іншими клієнтами.
Представник компанії підтвердив цей крок TechCrunch, сказавши: “Ми регулярно оцінюємо різні функції, щоб краще відповідати тому, що, на думку клієнтів, є найважливішим, і в рамках цього Inspire більше не буде доступним”.
Це цікавий час для закриття функції, яка була майже дзеркальним відображенням TikTok, тим більше, що платформа, яка належить ByteDance, стикається з невизначеністю в США. Inspire міг би слугувати альтернативою для американських покупців, які шукають відгуки про товари від TikTokерів.
Однак Amazon наступає на інші соціальні канали, зменшуючи потребу у власній функції коротких відео. Наприклад, у листопаді 2023 року компанія уклала партнерство з Instagram, щоб полегшити покупки на своєму роздрібному веб-сайті безпосередньо в додатку Meta. Приблизно в той самий час вона також об’єдналася зі Snap, щоб дозволити користувачам купувати її товари з соціальної реклами.
Inspire було запущено у 2022 році на тлі поступового зростання соціальної комерції.
Однак ця функція викликала суперечки в серпні 2023 року, коли Amazon спробувала залучити до неї авторів, запросивши окремих інфлюенсерів надсилати відео. Компанія запропонувала $12 500 за максимум 500 відео або $25 за кожне відео, що відповідає вимогам. Однак багато авторів вважали, що ця компенсація була занадто низькою.
Ще однією можливою причиною закриття Inspire є те, що недостатня кількість авторів публікувала контент, оскільки вони могли б отримувати більший дохід на інших платформах.
Хоча представник компанії не пояснив причини закриття, він вказав на інші способи, якими клієнти Amazon все ще можуть черпати натхнення, зокрема з вітрин авторських магазинів Amazon, кураторських колекцій тощо.
Вони також згадали про нові функції штучного інтелекту, такі як шопінг-асистент Руфус, який був запущений минулого року.
“За межами Amazon ми знаємо, що клієнти шукають натхнення та рекомендації щодо товарів у соціальних мережах, і ми впроваджуємо інновації, щоб зробити покупки товарів Amazon більш приємними завдяки безшовній інтеграції з соціальними мережами”, – додав речник компанії.
Зокрема, Amazon тестує нову функцію, яка перенаправляє покупців на веб-сайти інших брендів, якщо вони шукають товар, якого немає на Amazon.