Через кілька днів після того, як YouTube опублікував у блозі повідомлення про те, що незабаром може втратити контент Paramount, він оновив його, оголосивши про угоду щодо його збереження. Компанія написала на X, що в результаті такі канали, як CBS, CBS Sports і Nickelodeon, а також такі додатки, як Paramount Plus, Showtime і BET Plus, все ж таки залишаться.
У своєму повідомленні від 12 лютого компанія заявила, що запропонує кредит у розмірі 8 доларів, якщо контент Paramount буде “недоступний протягом тривалого періоду часу”, але наступного дня оновила інформацію, повідомивши, що переговори було продовжено. YouTube TV не повідомив більше про свою нову угоду або про те, як вона може вплинути на ціноутворення. Відповідаючи на запитання X про те, чи підвищить він ціни в результаті угоди, акаунт TeamYouTube відповів: “Ми дуже серйозно ставимося до цих рішень і обов’язково проінформуємо вас про це”.