Після сьогоднішнього дня, 13 лютого, ви більше не матимете доступу до каналів CBS та CBS Sports, а також інших каналів Paramount через YouTube TV. У своєму оголошенні YouTube повідомив, що він перебуває в середині переговорів з компанією, щоб мати змогу продовжувати пропонувати свої канали. YouTube заявляє, що “бореться за угоду, яка дозволить уникнути перекладання додаткових витрат” на вас, що свідчить про те, що вони не можуть домовитися про фінансову угоду, яка підійде їм обом, а також дасть вам “більше гнучкості в тому, як ви дивитеся свої улюблені спортивні програми та шоу”.
Окрім CBS та CBS Sports, постраждали такі канали, як Nickelodeon, BET, Comedy Central, MTV та VH1. Кілька додатків для YouTube TV, таких як Paramount+ з Showtime, також більше не будуть доступні. YouTube почав додавати канали Paramount до своєї лінійки у 2020 році, коли YouTube TV ще коштував 50 доларів на місяць. Сьогодні послуга потокового телебачення в прямому ефірі коштуватиме 70 доларів на місяць протягом першого півріччя, а потім 83 долари на місяць надалі.
YouTube заявляє, що якщо йому не вдасться домовитися з Paramount, і контент компанії стане недоступним протягом “тривалого періоду часу”, він надасть вам 8 доларів у кредит. Дивно, але YouTube радить глядачам, які хочуть мати постійний доступ до мережевих шоу, підписатися на потоковий сервіс Paramount+, який коштує щонайменше $8 на місяць.
Paramount також почав попереджати передплатників про те, що вони поки що не зможуть отримати доступ до його каналів через YouTube TV, і навіть опублікував веб-сайт, який інформує їх про це. На сайті компанія написала, що зробила “низку справедливих пропозицій”, щоб зберегти канали на сервісі. “YouTube TV намагається тиснути на Paramount, щоб змусити її погодитися на односторонні умови, і ці неринкові вимоги можуть призвести до втрати мереж Paramount на YouTube TV, якої можна було б уникнути, на додаток до видалення Paramount+ і BET+ з прайм-тайм каналів YouTube 13 лютого”, – заявив представник Paramount в інтерв’ю Engadget. “Paramount має багаторічний досвід успішного та дружнього поновлення партнерських відносин з усіма великими дистриб’юторами, в тому числі з кількома за останні місяці, і ми продовжимо наші зусилля, щоб досягти нової угоди з YouTube TV”, – також заявили в компанії.