Продовжуючи перетасовувати керівні посади в Sonos, директор з маркетингу Джордан Саксемард (Jordan Saxemard) покинув компанію. Його відхід вступає в силу негайно. Новина була оголошена під час внутрішньої телефонної розмови в понеділок. Ліндсі Вітворт, яка працює в Sonos понад 20 років, тимчасово очолить маркетинг бренду.
Співробітники компанії задоволені тим, що Вітворт перейняла цю посаду. Вона давній ветеран Sonos, яка розуміє культуру компанії та клієнтську базу, і передача їй маркетингових віжок – це ще один крок тимчасового генерального директора Тома Конрада, щоб показати рядовим співробітникам, що він серйозно налаштований повернути Sonos на правильний шлях у 2025 році.
Саксемард приєднався до Sonos у травні 2024 року після майже трьох років роботи в Dyson і був найнятий колишнім генеральним директором Патріком Спенсом. З того, що мені розповідали, він ніколи не був прихильником місії аудіо-бренду. Йому також не пощастило одразу ж зіткнутися зі складним випробуванням, коли Sonos передчасно випустив оновлений мобільний додаток, в якому були помилки і не вистачало деяких функцій.
“Керівник відділу маркетингу Джордан Саксемард покинув компанію Sonos, – йдеться у заяві прес-секретаря компанії Ерін Патегас, – і ми дякуємо йому за його внесок у розвиток компанії. “Ми дякуємо йому за його внесок у розвиток компанії. Ліндсі Вітворт, віце-президент Global Consumer Direct, тимчасово очолить команду маркетингу. Наразі триває пошук нового керівника відділу маркетингу”.
Під час телефонного дзвінка, що відбувся минулого тижня, Sonos відмовився надати будь-яку інформацію про продажі навушників Ace, хоча фінансовий директор Саорі Кейсі визнав, що перші в історії компанії навушники були зірвані через суперечки з програмним забезпеченням. Сподіваючись подолати цю проблему, Sonos витратив значні кошти на маркетинг Ace, включно з кампанією в нью-йоркському метро, яку важко було не помітити, але ця реклама рідко підкреслювала унікальні особливості продукту, такі як TV Audio Swap. Sonos також вклав мільйони доларів у святковий маркетинг, незважаючи на те, що додаток продовжував розчаровувати клієнтів.
Конрад підкреслив, що покращення основного користувацького досвіду Sonos залишається його головним пріоритетом. “Чесно кажучи, залишається ще багато роботи, щоб відповідати моїм вимогам. Тому ми зосереджуємося на трьох напрямках: продуктивність і надійність, зручність використання, дизайн і новий досвід”, – сказав він під час телефонної конференції.