Google має “дуже хороші ідеї” щодо нативної реклами в Gemini

0
587 views
Google має

Асистент штучного інтелекту Gemini від Google сьогодні не має реклами, але у компанії є “дуже хороші ідеї” щодо того, як вона може з’явитися в майбутньому, заявив генеральний директор Сундар Пічаї під час зустрічі з інвесторами Alphabet сьогодні в другій половині дня. Зараз ви можете отримати доступ до Gemini безкоштовно або заплатити за підписку для використання розширених функцій, але схоже, що реклама може стати частиною продукту в якийсь момент.

Під час дзвінка аналітик Wells Fargo запитав Пічаї, як люди повинні думати про “майбутню можливість монетизації Gemini” і чи бачить компанія потенційну “рекламну складову”. Ось моя розшифровка відповіді Пічаї, яку я злегка відредагував для більшої ясності:

Що стосується монетизації, то наразі ми зосередилися на безкоштовному рівні та підписках. Але, як ви бачили на прикладі Google, ми завжди прагнемо бути лідером у користувацькому досвіді, і у нас є дуже хороші ідеї для нативних рекламних концепцій. Але ви побачите, що ми орієнтуємося на користувацький досвід.

Я вважаю, що ми завжди прагнемо, щоб наші продукти працювали та охоплювали мільярди користувачів. І реклама є важливим аспектом цієї стратегії. Як ви бачили на прикладі YouTube, з часом ми надамо людям більше можливостей. Але цього року, я думаю, ви побачите, що ми зосередимося на підписці.

Виходячи з останнього речення, не схоже, що вам доведеться турбуватися про рекламу в Gemini принаймні до кінця цього року. Але весь бізнес Google побудований на рекламі, і, схоже, варто очікувати, що в якийсь момент вона з’явиться і в Gemini. Зрештою, вони вже є в оглядах штучного інтелекту.

У рамках своїх прибутків Google також оголосив, що планує витратити 75 мільярдів доларів цього року на капітальні витрати, які допоможуть йому не відставати в гонці штучного інтелекту.