UPS планує скоротити свій бізнес з доставки Amazon вдвічі

0
627 views
UPS планує скоротити свій бізнес з доставки Amazon вдвічі

Компанія UPS продовжує розривати ділові відносини з Amazon. До другої половини 2026 року компанія UPS заявила, що скоротить обсяги доставки для Amazon більш ніж на 50 відсотків відповідно до переглянутої угоди між компаніями.

“Amazon – наш найбільший клієнт, але не найприбутковіший”, – заявила генеральний директор компанії Керол Томе під час зустрічі з інвесторами, присвяченій останнім фінансовим показникам транспортно-логістичної компанії.

Бізнес з Amazon склав близько 11 відсотків доходу UPS у 2024 році, який склав 91,1 мільярда доларів. Amazon становив більшу частку доходів UPS під час піку пандемії COVID-19; у 2020 році цей ритейлер був відповідальним за 13,3 відсотка річного доходу компанії. UPS поділилася схожими планами щодо скорочення бізнесу з Amazon у 2023 році, оскільки її доходи від ритейлера скоротилися порівняно з рівнем часів карантину.

Хоча Amazon покладається на зовнішні компанії для деяких видів доставки, ці відносини іноді стають нетривкими, оскільки ритейлер продовжує розширювати власні можливості доставки замовлень. У 2019 році компанія FedEx пішла схожим шляхом відокремлення своїх послуг від Amazon, коли оголосила, що не буде продовжувати контракт на наземну доставку з великим технологічним партнером. Через кілька місяців Amazon заблокував стороннім продавцям можливість користуватися послугами наземної доставки FedEx.