Instagram краще інформує творців про ефективність постів

0
456 views
Instagram краще інформує творців про ефективність постів

Мета продовжує націлюватися на творців у дні після заборони TikTok у США. Окрім виплати творцям TikTok великих бонусів за публікацію роликів, Instagram оголосив у середу, що впроваджує нові способи для авторів, які допоможуть їм краще зрозуміти, як працюють їхні короткі відео. Платформа запроваджує додаткові показники, які дозволяють авторам бачити, який контент краще резонує з їхньою аудиторією.

Соціальна мережа запускає нову метрику під назвою “Показник перегляду”, яка дозволяє авторам бачити, який відсоток їхніх підписників і непідписників продовжує дивитися їхнє відео після перших трьох секунд. Instagram зазначає, що перші кілька секунд роликів є найважливішими, адже якщо ви одразу привернете увагу глядача, він буде продовжувати дивитися відео.

Instagram також додає метрику “Перегляди з часом”, яка показує авторам, скільки переглядів отримав їхній ролик порівняно із середнім показником переглядів, які вони зазвичай отримують за той самий період часу. Автори можуть розбивати ці перегляди на підписників і непідписників.

Крім того, Instagram почне давати авторам більш дієві поради, щоб зрозуміти, чи їхні ролики працюють краще або гірше, ніж зазвичай. Компанія вважає, що це дозволить авторам бачити, які типи контенту отримують найбільше переглядів.

Наприклад, Instagram може заохочувати вас створювати більше роликів, схожих на той, який отримав значно більше переглядів, ніж ваш типовий контент. Повідомлення може мати такий вигляд: “Цей ролик має успіх! Він отримав на 20% більше переглядів, ніж середній показник ваших останніх роликів. Створюйте більше таких роликів”.

Окрім бонусів, Instagram намагається переманити творців TikTok на свою платформу, обіцяючи їм контент-угоди та підтримку для розвитку їхніх спільнот. У той час як TikTok працює в США після 12-годинного відключення минулого тижня, мережа відеододатків, що належить ByteDance, все ще відсутня в магазинах додатків, що дає конкурентам, таким як Instagram, можливість скористатися її проблемами.