Meta починає тестувати рекламу на Threads

0
382 views
Meta починає тестувати рекламу на Threads

За півтора року існування Threads вирізнявся з-поміж інших додатків Meta тим, що сервіс був повністю вільний від реклами, яка заполонила майже кожен куточок Facebook та Instagram. Тепер це має змінитися. Meta починає свій перший “невеликий тест” реклами в Threads, оголосив глава Instagram Адам Моссері, оскільки компанія сподівається нарешті почати заробляти на цьому сервісі.

Реклама з’являтиметься у вигляді постів із зображеннями між контентом у стрічках користувачів і показуватиметься лише для “невеликого відсотка людей” у США та Японії. За словами Моссері, Meta планує почати з “невеликої кількості брендів” у цих двох країнах. “Ми знаємо, що буде багато відгуків про те, як ми повинні підходити до реклами, і ми намагаємося зробити так, щоб вона була схожа на пости Threads, які ви вважаєте релевантними та цікавими”, – написав він. “Ми будемо уважно стежити за цим тестом, перш ніж масштабувати його більш широко, з метою зробити рекламу на Threads такою ж цікавою, як і органічний контент”.

Схоже, що Meta використовує свою існуючу рекламну інфраструктуру для розміщення реклами в додатку. У своєму блозі компанія пояснює, що бренди можуть “розширити свої існуючі рекламні кампанії в Meta до Threads – без потреби в спеціальному креативі чи додаткових ресурсах – просто поставивши галочку в Ads Manager”. Компанія також протестує на Threads свій “інвентарний фільтр”, який “дозволяє рекламодавцям контролювати рівень чутливості органічного контенту, поруч з яким з’являється їхня реклама”. Це, ймовірно, буде важливою функцією для маркетологів, оскільки Meta послаблює свої правила модерації контенту і знову дозволяє більше політичного контенту з’являтися в рекомендаціях користувачів.

Хоча початковий тест невеликий, використання існуючих рекламних інструментів дозволить Meta в майбутньому дуже швидко масштабувати рекламу Threads для набагато більшої кількості рекламодавців і 300 мільйонів користувачів. Марк Цукерберг раніше зазначав, що віддає перевагу повільному підходу до розбудови рекламного бізнесу Threads. “Всі ці нові продукти ми постачаємо, а потім існує багаторічний часовий горизонт між їх масштабуванням і подальшим впровадженням не лише у споживчий досвід, але й у дуже великий бізнес”, – сказав генеральний директор минулого року.