Федеральна торгова комісія США вжила заходів проти General Motors та OnStar за передачу даних про водіїв третім особам без їхньої згоди. Відомство розпочало розслідування щодо автомобільної компанії після того, як газета The New York Times виявила, що GM збирала дані про використання автомобілів клієнтів і продавала їх стороннім платформам, які використовуються страховими компаніями.
Інформація надходила з програми OnStar Smart Driver, до участі в якій заохочували клієнтів з автомобілями GM, які не усвідомлювали, що вони погодилися на неї приєднатися. Програма збирала дані про таку поведінку, як різке гальмування, водіння пізно вночі та перевищення швидкості, і, як повідомляється, продавала цю інформацію компаніям LexisNexis Risk Solutions і Verisk, які, в свою чергу, продавали ці дані страховим компаніям. Невдовзі після публікації в “Таймс” GM заявила, що припинила передачу конфіденційної інформації цим двом інформаційним брокерам.
Сьогодні ФТК запропонувала мирову угоду, згідно з якою і GM, і OnStar на п’ять років заборонять розголошувати дані про геолокацію споживачів і поведінку водіїв агенціям, що займаються споживчою звітністю, а також зобов’яжуть компанії вжити заходів для забезпечення прозорості та свободи вибору споживачів. Цим компаніям також буде наказано вжити додаткових заходів для підвищення прозорості та можливості вибору для клієнтів щодо інформації, яку вони збирають та поширюють.
“GM відстежувала і продавала точні геолокаційні дані людей та інформацію про поведінку водіїв, іноді навіть кожні три секунди, – заявила голова ФТК Ліна М. Хан (Lina M. Khan). “Цим рішенням ФТК захищає приватне життя американців і захищає людей від безконтрольного стеження”.