LinkedIn хоче, щоб подавали менше заявок на роботу

0
234 views
LinkedIn хоче, щоб ви подавали менше заявок на роботу

Якщо ви знаєте когось із тих, хто зараз перебуває на ринку праці, то, напевно, чули історії про те, як важко буває навіть потрапити на співбесіду. Частково проблема, на думку LinkedIn, полягає в тому, що занадто багато людей подають заявки на роботу, для якої вони не мають достатньої кваліфікації, що ускладнює виокремлення хороших кандидатів.

Компанія сподівається, що її нова функція “Пошук роботи” на основі штучного інтелекту допоможе частково вирішити цю проблему. Ця функція, яка починає впроваджуватися сьогодні, використовує штучний інтелект для надання детальних резюме разом зі списками вакансій, щоб користувачі знали, наскільки кваліфікованими вони є для певної ролі.

Продукт-менеджер LinkedIn Рохан Раджив каже, що функція зі штучним інтелектом виходить за рамки простого зіставлення ключових слів, на яке вже звикли покладатися шукачі роботи. Натомість вона намагається зрозуміти широту вашого досвіду і те, як він узгоджується з кваліфікацією, зазначеною в описі вакансії.

Мета, розповідає Раджив в інтерв’ю Engadget, полягає в тому, щоб допомогти виявити вакансії, для яких людина має найбільшу кваліфікацію, і відмовити людей від подачі заявок на ті ролі, для яких вони не підходять. “Якщо ви кваліфіковані, ми зможемо вам допомогти, але також, якщо ви не кваліфіковані, ми, сподіваємося, зможемо знайти вам інші місця, де ви будете кваліфіковані”, – сказав Раджв в інтерв’ю Engadget.

Хоча “Пошук роботи” буде доступний для всіх користувачів LinkedIn, є деякі додаткові переваги для передплатників LinkedIn Premium, в тому числі більш детальна інформація про рівень відповідності їхньої роботи. Зрештою, каже Раджив, LinkedIn також зможе показувати більш кваліфікованих кандидатів і рекрутерам, щоб зменшити ймовірність того, що хороші кандидати будуть проігноровані.

Чи справді все це полегшить біль потенційних шукачів роботи, поки що не зовсім зрозуміло. У 2024 році технологічна галузь втратила десятки тисяч робочих місць через звільнення. Так само як і індустрія відеоігор. Сфера медіа та розваг також не в кращому становищі.

Все це, здавалося б, створить ще більшу конкуренцію за ті самі вакансії, з якою динамічний штучний інтелект не в змозі впоратися в повній мірі. “Я думаю, що частина цього завжди буде пов’язана з динамікою ринку праці, але я б стверджував, що значна частина – це просто відсутність прозорості”, – каже Раджив. Він зазначає, що перші тести функції показали, що “нетривіальна частина” проблеми є “більш вирішуваною, ніж ми думаємо”.

Зі свого боку, рекрутери, схоже, схвалюють останні поради LinkedIn щодо подачі заявок на меншу кількість вакансій. У блозі компанії з’явилися відгуки рекрутерів, які практично благають некваліфікованих претендентів припинити завалювати їхні поштові скриньки.