Масштабний рекламний бізнес Amazon, який у США перевершують лише Google та Meta, збирається стати ще більшим. На додаток до продажу реклами на своєму розгалуженому ринку, компанія тепер дозволить іншим ритейлерам використовувати технологію, що лежить в основі її 50-мільярдного бізнесу, на власних веб-сайтах, як повідомляло раніше видання Adweek.
Нова бета-версія Retail Ad Service компанії дозволить іншим інтернет-магазинам “розміщувати контекстно-релевантну рекламу, використовуючи двадцятирічний досвід Amazon у сфері рекламних технологій, керовану моделями машинного навчання, навченими на трильйонах сигналів про покупки” на своїх сторінках товарів, пошуку та перегляду.
Вона також підключає ритейлерів до існуючих рекламних клієнтів Amazon, оскільки бренди, які вже використовують рекламну систему Amazon, можуть розміщувати свою рекламу на сторонніх сайтах. Це також дозволяє Amazon отримувати більше прибутку від “роздрібних медіа” (реклами, яку ви бачите в магазинах або під час покупок в Інтернеті), навіть якщо покупки відбуваються не на її сайті, і може дати їй доступ до більшого обсягу даних – що може викликати питання у FTC.
Як зазначає CNBC, шлях цього бізнесу схожий на запуск Amazon Web Services, який компанія побудувала, щоб забезпечити швидке завантаження свого онлайн-маркету 24/7, перш ніж продавати доступ до серверів як основу для роботи інших компаній.