Microsoft відміняє оновлення Bing AI через скарги на якість

0
315 views
Microsoft відміняє оновлення Bing AI через скарги на якість

Корпорація Microsoft відміняє оновлення моделі свого інструменту для створення зображень Bing Image Creator, що працює на основі штучного інтелекту, повідомляє TechCrunch. Рішення про відкат було прийнято після тижнів скарг користувачів на те, що інструмент став працювати гірше після того, як 18 грудня Microsoft “оновила” його до нової версії моделі DALL-E 3.

Microsoft відмовилася коментувати своє рішення про відкат або пояснити, що саме могло стати причиною розриву між очікуваннями користувачів і результатами пошуку.

Сьогодні керівник відділу пошуку Microsoft Джорді Рібас (Jordi Ribas) написав у Твіттері, що вони змогли відтворити “деякі з проблем, про які повідомлялося”, і наразі повертаються до старої версії моделі DALL-E, хоча це може зайняти кілька тижнів, перш ніж це буде завершено.

Як тільки Рібас опублікував повідомлення про зміни в грудні, з’явилися скарги на те, що Bing Image Creator видає менш детальні результати або зображення, які неточно відображають їхні підказки. У своїх перших відповідях Рібас сказав, що якість результатів моделі “в середньому має бути трохи кращою”, ніж раніше.

Та ж сама історія була в повідомленнях і коментарях на форумах спільнот Reddit і OpenAI. На форумах OpenAI людина поскаржилася на те, як модель поводилася з тканиною на сукні персонажа в стилі аніме. Людина, яка опублікувала наведені нижче зображення, каже, що ліве зображення “ідеальної якості”, а праве – “пересвічене”.

Microsoft відміняє оновлення Bing AI через скарги на якість

Все це суб’єктивні речі, і я не можу стверджувати, що одне з них виглядає краще за інше. Якщо вже на те пішло, то це свідчить про те, що Microsoft має справу не лише зі скаргами на помилки чи незадоволеними змінами у функціоналі, але й з мистецтвознавцями, які порівнюють результати роботи машини з тим, що вона, на їхню думку, повинна створювати. Можливо, їм варто запитати у художників, на чиїх роботах навчалися генератори, як керувати очікуваннями клієнтів?