Розширення для пошуку угод Honey звинувачують в обкраданні клієнтів і ютуберів

0
389 views
Розширення для пошуку угод Honey звинувачують в обкраданні клієнтів і ютуберів

Розширення для браузера PayPal Honey, теоретично, є зручним способом знайти кращі пропозиції на товари, коли ви робите покупки в Інтернеті. Але у відео, опублікованому цими вихідними, YouTuber MegaLag стверджує, що розширення є “шахрайством” і що Honey “краде гроші у інфлюенсерів, в тому числі й ті, які вони заплатили за просування свого продукту”.

Honey працює за принципом спливаючого вікна з пропозицією знайти для вас коди купонів під час оформлення замовлення в онлайн-магазині. Але, як зазначає MegaLag, він часто не знаходить коду або пропонує код під брендом Honey, навіть якщо простий пошук в Інтернеті знайде щось краще. На сайті Honey стверджується, що він “знайде кожен діючий промокод в Інтернеті”. Але згідно з відеороликом MegaLag, ігнорування кращих пропозицій є особливістю партнерських відносин Honey зі своїми роздрібними клієнтами.

MegaLag також стверджує, що Honey буде викрадати партнерський дохід від інфлюенсерів. Згідно з MegaLag, якщо ви натиснете на партнерське посилання від інфлюенсера, Honey підмінить його власним посиланням для відстеження, коли ви будете взаємодіяти з його спливаючим вікном угоди при оформленні замовлення. Це відбувається незалежно від того, чи знайшов вам купон Honey, чи ні, і це призводить до того, що Honey отримує кредит за продаж, а не YouTuber або веб-сайт, посилання на який привело вас туди.

Віце-президент Paypal з корпоративних комунікацій Джош Кріско (Josh Criscoe) повідомив в електронному листі виданню The Verge, що “Honey дотримується галузевих правил і практик, включаючи атрибуцію останнього кліка”.

MegaLag не перший, хто робить такі заяви. У дописі в Twitter за 2021 рік рекомендується використовувати коди знижок Honey в іншому браузері, щоб уникнути зарахування партнерських кредитів. Співробітник Linus Media Group також пояснив у відповіді на форумі у 2022 році, що Linus Tech Tips відмовився від Honey як спонсора через його практику партнерських посилань.

Зручність Honey призвела до того, що розширення було широко рекомендовано, в тому числі у майже 5 000 відеороликах, спонсорованих Honey на близько 1 000 каналах YouTube, за даними MegaLag. Ми навіть рекомендували його тут, на The Verge; зараз ми цього не робимо.