Парк безпілотних автомобілів Waymo працює в більшій кількості міст США, і дослідження показує, що це може зменшити кількість аварій на дорогах. Дослідження, проведене на безоплатній основі між самою компанією Waymo та перестраховиком Swiss Re, показало, що автомобілі Waymo призводять до меншої кількості страхових випадків, ніж ті, якими керують люди.
Swiss Re проаналізувала претензії щодо відповідальності в результаті зіткнень, які охоплюють 25,3 мільйона миль, пройдених автономними автомобілями Waymo. У дослідженні також порівнювалися претензії щодо відповідальності Waymo з базовими показниками для автомобілів з людиною за кермом на основі даних з більш ніж 500 000 претензій і понад 200 мільярдів миль пробігу. Результати показали, що Waymo Driver “продемонстрував кращі показники безпеки в порівнянні з транспортними засобами, керованими людиною”.
Дослідження показало, що автомобілі, керовані Waymo Driver від Alphabet, призвели до зменшення на 88% кількості позовів про відшкодування матеріальних збитків і на 92% кількості позовів про нанесення тілесних ушкоджень.
Swiss Re також винайшла нову метрику для порівняння Waymo Driver лише з новими автомобілями з передовими технологіями безпеки, такими як допомога водієві, автоматичне екстрене гальмування та системи попередження про сліпі зони, а не з усією сукупністю цих 200 мільярдів миль пробігу. У цьому порівнянні Waymo все одно вийшов вперед, скоротивши на 86% кількість позовів про відшкодування майнової шкоди і на 90% кількість позовів про відшкодування тілесних ушкоджень.
Звичайно, є дві кричущі проблеми. По-перше, Waymo наразі працює лише в містах, на які, так, припадає основна частина аварій у США, але на сільську місцевість припадає набагато більша кількість аварій (особливо смертельних), пропорційна до кількості населення. (У дослідженні, до речі, йдеться про те, що включення даних із заміських районів у базові показники фактично знижує реальні показники безпеки Waymo). По-друге: Waymo просто існує не так давно. Дуже важко отримати точну оцінку системи, коли період її тестування в реальних умовах був відносно коротким.
Цифри можуть виглядати добре для Waymo Driver в дослідженнях, але вони не є ідеальними в жодному разі. Waymo випустила своє друге відкликання за літо, коли один з її роботаксі врізався у вуличний телефонний стовп на швидкості 8 миль/год у Феніксі. Національна адміністрація безпеки дорожнього руху розпочала розслідування щодо Waymo і виявила 24 інциденти, пов’язані з аваріями або порушеннями правил дорожнього руху.