Відео з клікбейтами завжди дратували, але бувають випадки, коли вони можуть бути відверто шкідливими. YouTube пообіцяв посилити свої зусилля щодо боротьби з “кричущою клікбейтовою рекламою” на своєму сайті, особливо з тією, яка висвітлює – або вдає, що висвітлює – останні новини та поточні події. Сайт описує кричущу клікбейт як “відео, де заголовок або мініатюра обіцяє глядачам щось, чого відео не дає”.
YouTube стверджує, що такі відео залишають у глядачів “відчуття обману, розчарування або навіть введення в оману”, якщо вони заходять на сайт у пошуках правдивої та своєчасної інформації з важливих питань. Якщо ви коли-небудь дивилися відео з використанням клікбейтів, ви знаєте, що це дійсно так. Можливо, ви навчилися розпізнавати та пропускати такі відео протягом багатьох років, але деякі люди все ще не знають різниці між клікбейтом і легітимним контентом.
Одним із прикладів кричущої клікбейту, згідно з YouTube, є відео зі словами “Президент подав у відставку!”, в якому насправді не йдеться про відставку президента. Оманливі мініатюри також вважаються кричущою клікбейтовою рекламою. Якщо на мініатюрі написано “головні політичні новини”, а відео не містить жодних політичних новин, то воно також буде піддане примусовому видаленню з боку YouTube.
Веб-сайт почне боротися з відео, що містять клікбейти, в Індії – він не повідомив, як він буде розширюватися звідти, але ми звернулися до нього за додатковою інформацією. Поки що сайт видалятиме будь-які відео, що порушують цю політику, без оголошення страйків. Після того, як він перегляне старі відео, він визначить пріоритетність нових завантажень, імовірно, щоб вони не досягли більшої кількості людей, ніж мали б.