У серії постів на Threads сьогодні вдень глава Instagram Адам Моссері заявив, що користувачам не варто довіряти зображенням, які вони бачать в Інтернеті, тому що штучний інтелект “явно продукує” контент, який легко сплутати з реальністю. Через це, за його словами, користувачі повинні зважати на джерело, а соціальні платформи повинні допомогти їм у цьому.
“Наша роль як інтернет-платформ полягає в тому, щоб якомога краще позначати контент, створений штучним інтелектом”, – пише Моссері, але він визнає, що “деякий контент” буде пропущений через ці позначки. Тому платформи “повинні також надавати контекст про те, хто ділиться контентом”, щоб користувачі могли вирішити, наскільки довіряти їхньому контенту.
Так само, як важливо пам’ятати, що чат-боти будуть впевнено брехати вам, перш ніж ви довіритеся пошуковій системі зі штучним інтелектом, перевірка того, чи опубліковані заяви або зображення походять від авторитетного акаунта, може допомогти вам оцінити їхню правдивість. На даний момент платформи Meta не пропонують багато з того контексту, про який сьогодні писав Моссері, хоча компанія нещодавно натякнула на великі майбутні зміни в своїх правилах щодо контенту.
Те, що описує Моссері, звучить ближче до модерації, керованої користувачами, на кшталт Community Notes на X і YouTube або користувацьких фільтрів модерації Bluesky. Невідомо, чи планує Meta запровадити щось подібне, але, з іншого боку, відомо, що вона запозичила сторінки з книги Bluesky.