Instagram дозволить авторам робити “пробні ролики” для непідписників

0
337 views
Instagram дозволить авторам робити

У творців відео в Instagram з’явився новий спосіб тестувати контент. У додатку з’явилася функція “пробних роликів”, яка дозволяє авторам публікувати ролики, що не потрапляють до стрічки їхніх підписників, а натомість рекомендуються тим, хто не є їхніми підписниками.

З огляду на те, що так багато авторів в Instagram скаржаться на те, що Meta не показує їхній контент їхнім підписникам, це може здатися дивною функцією. Але у своєму блозі компанія повідомила, що пробні ролики були створені у відповідь на відгуки авторів, які “нервують”, публікуючи відео, які можуть бути не дуже популярними. Мета заявила, що нова функція покликана полегшити творцям експерименти з різними жанрами і “легко отримати інтуїтивну перевірку того, як ваш контент може спрацювати”.

Тепер автори зможуть вибрати “пробний” перемикач перед публікацією відео. Ці ролики не відображатимуться в сітці автора і будуть рекомендовані акаунтам, які не є підписниками (Meta зазначає, що неможливо гарантувати, що підписник не натрапить на певне відео деінде в додатку, наприклад, у своїх DM).

Через 24 години автори зможуть повернутися до відео і побачити показники його ефективності, зокрема загальну кількість переглядів, поширень, вподобань і коментарів. Хоча Meta зазначає, що цей тип “пробного” контенту може зайняти більше часу, щоб набрати популярність, ніж інші пости, оскільки він не буде показаний підписникам акаунта, він все одно може бути корисним для авторів, які хочуть публікувати в форматі з меншим тиском на аудиторію.